رونمایی سامسونگ از اولین تصاویر هدست ذخیره کننده موسیقی

به تازگی سامسونگ با رونمایی از هدست های بی سیم و دارای قابلیت ضبط موسیقی در حال پخش، تحولی شگرف در تکنولوژی پخش موسیقی به وجود آورده است.

رونمایی سامسونگ از اولین تصاویر هدست ذخیره کننده موسیقی

به گزارش کلیک، یکی از ویژگی های منحصر به فرد در هدست های پخش موسیقی که این روزها در میان کاربران بسیار پرطرفدار است، ویژگی بدون سیم و یا به اصطلاح وایرلس است. شرکت سامسونگ به تازگی با رونمایی از هدست های کاملا وایرلس و با قابلیت ذخیره سازی موسیقی در حال پخش، قدرت عملی خارق العاده در کاربری با این نوع هدست ها فراهم آورده است.

gear-930x464

این هدست ها همانند نمونه های مشابه بدون سیم از طریق بلوتوث با گوشی های هوشمند و یا هر player دیگری هماهنگ شده و به پخش موسیقی می پردازد. همچنین هدست های ویژه سامسونگ با قابلیت ذخیره سازی موسیقی، کاربر را از اتصال مداوم به پخش کننده خود بی نیاز می کنند. با این روش که با یک بار ذخیره سازی فرد قادر به پخش موسیقی و لذت بردن از آن می باشد. نکته قابل توجه در این نوع هدست، نوع شارژ آن است. کیس محافظ این هدست ها با قابلیت شارژ طراحی شده است که به آسانی این امر را میسر ساخته است.

samsung-headphones-leaked

این شرکت در اعلام رسمی خود اطلاعات سری و محدودی را در مورد ویژگی های منحصر به فرد این هدست منتشر کرده است. از جمله این اطلاعات می توان به ویژگی ضد آب بودن هدست ها اشاره کرد. همچنین این هدست ها با ویژگی های منحصربفرد خود محبوبیت بسیار بالایی در میان ورزشکاران دارد. حجم بسیار کوچک، وایرلس و 4 گیگابایت حافظه داخلی این گجت را تبدیل به یکی از تجهیزات کمکی تناسب اندام کرده است. با این روش که در هنگام ورزش کوچکترین اختلا لی در پخش موسیقی بوجود نخواهد آورد و انجام ورزش و رسیدن به تناسب اندام را لذت بخش خواهد کرد.

از میان اخبار انتشار یافته، هنوز خبری از قیمت پیشنهادی برای این گجت اعلام نشده است. انتظار می رود در پی معرفی رسمی هدست ها توسط شرکت سامسونگ، پیش فروش این محصول نیز آغاز شود.

منبع: interestingengineering

ارسال نظر