سامسونگ تا ماه آوریل 17.2 میلیون نسخه گلکسی اس 7 تولید می‌کند

ظاهرا سامسونگ قصد دارد که تا پیش از ماه آوریل سال جاری بیش از 17.2 میلیون نسخه گوشی گلکسی اس 7 را تولید و آماده عرضه کند. پیش بینی شده که میزان استقبال کاربران از پرچمداران جدید سامسونگ رکودشکنی کند.

سامسونگ تا ماه آوریل 17.2 میلیون نسخه گلکسی اس 7 تولید می‌کند

همانطور که می‌دانید، سامسونگ چند روز پیش در رویداد MWC 2016 به طور رسمی از پرچمداران سال 2016 خود یعنی دو گوشی هوشمند گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) رونمایی کرد. این محصولات به زودی از سوی سامسونگ عرضه می‌شوند و مطمئنا استقبال پرشوری از آن‌ها به عمل می‌آید.

سال گذشته سامسونگ از دو گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج رونمایی کرد و طی سه ماه نخست عرضه آن‌ها استقبالی پرشور از این دو محصول صورت گرفت. میزان استقبال کاربران از این دو گوشی به قدری بود که سامسونگ به منظور تولید آن‌ها با مشکلاتی مواجه شده بود. بنا به گزارشات به دست آمده، سامسونگ طی سه ماه نخست عرضه دو گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج چیزی در حدود 15.8 میلیون نسخه از این دو محصول به فروش رساند و حال پیش بینی می‌کند که فروش پرچمداران جدیدش هم به همینگونه باشد. از اینرو سامسونگ قصد دارد که با آمادگی لازم شروع به عرضه پرچمداران جدید سال 2016 خود کند!

به گزارش کلیک، سامسونگ برای تامین سفارش‌های احتمالی کاربران تا پیش از ماه آوریل چیزی در حدود 17.2 میلیون نسخه گوشی گلکسی اس 7 را تولید و انبار خواهد کرد تا در زمان عرضه این محصولات با کمبود مواجه نشده و بتواند تعادل مابین عرضه و تقاضا را ایجاد کند. گفته شده که نسبت تولید گلکسی اس 7 به گلکسی اس 7 اج 3 به 2 در نظر گرفته می‌شود. به بیان دیگر تعدا گوشی‌های گلکسی اس 7 تولیدی سامسونگ 1.5 برابر تعداد گوشی‌های گلکسی اس 7 اج خواهد بود. این موضوع در حالیست که نسبت تولید در نظر گرفته شده سامسونگ در سال گذشته برای دو گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج 4 به 1 بود. یعنی تعداد گوشی‌های گلکسی اس 6 پیش تولید شده 4 برابر تعداد گوشی‌های گلکسی اس 6 اج بوده است.

بنابراین سامسونگ تصور می‌کند که میزان استقبال کاربران از پرچمدار سال 2016 این شرکت بی‌نظیر بوده و مجددا رکوردشکنی خواهد کرد. نظر شما در این رابطه چگونه است؟ آیا استقابال کاربران از دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ مانند سال گذشته منجر به ثبت رکوردی جدید در تاریخچه فعالیت‌های این برند کره‌ای می‌شوند؟

منبع: gsmarena

ارسال نظر