موجودات فرازمینی وجود دارند و ترامپ نیز از آن آگاه است

رسانه کلیک - رئیس­ سابق امنیت فضایی اسرائیل با گفتن اینکه زمینی­ ها با موجودات فرازمینی "فدراسیون کهکشانی" در تماس بوده اند، همه را حیرت زده کرد.

موجودات فرازمینی وجود دارند و ترامپ نیز از آن آگاه است

هایم اشد، رئیس اسبق اداره فضایی وزارت دفاع اسرائیل، در مصاحبه ای با یکی از رسانه ­های اسرائیلی گفت: "موجودات فرازمینی ناشناس از ما خواسته­ اند که خبر وجودشان در جهان را افشا نکنیم زیرا بشریت هنوز آماده نیست".

اشد گفت که این موجودات فرازمینی به اندازه ما، در مورد انسانیت کنجکاو هستند و به دنبال کشف "تار و پود جهان" هستند. همچنین اضافه کرد که توافق ­نامه ­های همکاری بین گونه­ ها، از جمله "پایگاه زیرزمینی در اعماق مریخ" که در آن فضانوردان آمریکایی و نمایندگان بیگانگان وجود دارد، امضا شده است. و همچنین توافقی بین دولت ایالات متحده و بیگانگان وجود دارد. آنها با ما قراردادی امضا کردند تا در اینجا آزمایش­ هایی را انجام دهیم."

اشد افزود، دونالد ترامپ از وجود موجودات فرازمینی آگاه و در آستانه افشای اطلاعات بوده است اما برای جلوگیری از اغتشاش عمومی از وی خواسته شد که این کار را انجام ندهد.

از طرفی سخنگوی ناسا گفته است: یکی از اهداف کلیدی این آژانس جستجوی حیات در جهان است اما هنوز نشانه­ هایی از حیات فرازمینی پیدا نشده است. او در بیانیه ای گفت: "اگرچه هنوز نشانه هایی از حیات موجودات فرازمینی را پیدا نکرده ایم، اما ناسا در حال کشف منظومه شمسی و فراتر از آن است تا به ما کمک کند به سوالات اساسی پاسخ دهیم، از جمله اینکه آیا ما در جهان تنها هستیم؟"

اشد، که ناظر پرتاب ماهواره های متعدد اسرائیلی به فضا را بوده، گفته است که علت افشاگری او در این زمان، تغییر نگرش مردم است، چرا که به نظر مردم پذیراتر هستند.

وی گفت: "اگر آنچه را که من امروز می گویم پنج سال پیش می گفتم، در بیمارستان بستری می شدم. امروزه مردم طور دیگری صحبت می کنند. من چیزی برای از دست دادن ندارم. من مدارک و جوایز خود را دریافت کردم، و در دانشگاه های خارج از کشور فردی شناخته شده هستم."

در ماه مه، ترامپ گفت: "فضا، آینده خواهد بود، هم از نظر دفاعی و هم از نظر حمله. ما اکنون رهبر فضا هستیم" ، که در همان سخنرانی نشان رسمی یک شاخه نظامی تازه ایجاد شده با عنوان نیروی فضایی، به او اعطا شد.

نیک پاپ، که قبلاً در مورد یوفوها برای وزارت دفاع انگلیس تحقیق می کرد، اظهارات اشد را "خارق العاده" توصیف کرد. وی گفته: "یا این نوعی شوخی نمایشی است یا تبلیغاتی است برای کمک به فروش کتابش، شاید کتابش اشتباه ترجمه شده است، یا کسی از افراد آگاه در حال لطمه زدن به اعتبار او است."

پاپ گفت که موجودات فرازمینی و تئوری توطئه، از روی هیجان زدگی است. اما این سوال همچنان وجود دارد که آیا اشد از دانش و تجربه شخصی خود صحبت می کند یا اینکه او چیزی را که به او گفته شده است تکرار می کند. وی گفت: "در سخنان اشد بعضی از قطعات پازل گم شده است."

ارسال نظر