یوتیوب انتشار اطلاعات غلط درباره واکسن کووید 19 را ممنوع کرد

رسانه کلیک - یوتیوب ویدیوهایی را که اطلاعات غلطی درباره واکسن کووید 19 منتشر کنند حذف می کند. این شرکت در یک پست وبلاگ گفت که انتشار هر محتوایی درباره واکسن کووید 19 که مغایر با اطلاعات سازمان بهداشت جهانی(WHO)  و یا مقامات محلی بهداشت باشد ممنوع می باشد.

یوتیوب انتشار اطلاعات غلط درباره واکسن کووید 19 را ممنوع کرد

این شرکت در یک پست وبلاگ گفت که انتشار هر محتوایی درباره واکسن کووید 19 که مغایر با اطلاعات سازمان بهداشت جهانی(WHO) و یا مقامات محلی بهداشت باشد ممنوع می باشد.

براین اساس هر ویدیویی به این اشاره کند که واکسن کرونا باعث مرگ، ناباروری می شود و یا این واکسن راهی است که دولت ها تراشه هایی در بدن انسان ها بکارند، حذف می شود.

این سیاست جدید یوتویوب بخشی از تلاش های این شرکت است تا محتواهای غلط درباره کرونا را در پلت فرمش از بین ببرد. این سیاست گذاری حرکت هایی مشابه ای همراه خود داشت چرا که فیسبوک نیز اعلام کرد که از سه شنبه تبلیغات علیه واکسن کرونا ممنوع است.

یوتیوب همچنین ویدیو هایی را که وجود کرونا ویروس را نقض می کرد حذف می کند. در آوریل یوتیوب درباره محتواهایی که این بیماری را به 5G پیوند می دهد، موضع گرفت. 5G آخرین استاندارد شبکه تلفن همراه است. از فوریه یوتیوب اعلام کرد که بیش از 200 هزار ویدیو که دارای محتوا خطرناک و غلط درباره کرونا و کویید 19 هست را حذف کرده است. در ادامه این حرکت، یوتیوب برنامه دارد که اقدامات اضافی را معرفی کند که اطلاعات معتبر در مورد واکسن کووید 19را ارتقا می دهد.

همچنین به نظر نمی آید که شرکت برنامه ای داشته باشد تا همه محتوا های anti-vaxxer را از یوتیوب حذف کند. سخنگوی یوتیوب به رویترز گفته است که "نگرانی های گسترده" در مورد واکسن از لیست حذف نمی شود. گفته شده ، سیاست جدید باید به طور قابل توجهی گسترش اطلاعات غلط مربوط به واکسن کووید 19 را محدود کند.

ارسال نظر