تریلر خیره کننده بازی Shadow of the Tomb Raider را از دست ندهید!

رسانه کلیک – شرکت نامدار «اسکوئر انیکس» به آنچه وعده داده بود، عمل کرد و ضمن انتشار تریلر سینماتیک تماشایی و خیره کننده، اطلاعات و جزئیات بیشتری از داستان و گیم پلی بازی Shadow of the Tomb Raider به اشتراک گذاشت.

تریلر خیره کننده بازی Shadow of the Tomb Raider را از دست ندهید!

با تمام جرات می توان گفت که بازی Shadow of the Tomb Raider یکی از مورد انتظارترین بازی های سال جاری میلادی است که کمتر از ماه پیش به لطف انتشار تریلر بسیار کوتاه، از عرضه آن در اواخر امسال آگاه شدیم و این عنوان ویدیویی هم اکنون توسط استودیوی ایدوس مونترال مراحل ساخت و توسعه خود را سپری می کند.

حال، چندی پیش رویداد بزرگی به نام Tribeca Film Festival در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا برگزار شد که با حضور و شرکت سازندگان نسخه جدید سری توم ریدر در این مراسم، اطلاعات و جزئیات بیشتر و تکمیلی تری از گیم پلی و داستان بازی در دست قرار گرفت که تا حدودی از حال و هوا و اتمسفر عمیق و ترسناک بازی خبر می دهد.

این اطلاعات و جزئیات به شرح زیر است:

  • در این بازی، شخصیت دوست داشتنی «لارا کرافت» ضمن مبارزه با دشمنان، به سختی با خود می جنگد تا به آن دشمنی که شدیدا از آن تنفر دارد، تبدیل نشود. در طول بازی، لارا اشتباهات زیاد و گوناگونی مرتکب می شود که کاملا طبیعی است. به علاوه، در چنین موقعیت هایی خود قهرمان بازی هم می تواند به عنوان تهدید خطرناکی محسوب شود.
  • سازندگان به دنبال نمایش پیشرفت چشمگیر کلیه المان های سری توم ریدر در این بازی هستند. این رشد تنها مختص روایت داستانی و شخصیت لارا کرافت نیست، بلکه گیم پلی و سایر مکانیزم های بازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، به گونه ای که مقبره ها مکان های بسیار تاریک تر، عمیق تر و ترسناک تر خواهد بود.

  • همواره شخصیت لارا کرافت به عنوان طعمه برای دشمنان به حساب می آمد، لیکن در بازی Shadow of the Tomb Raider این شخصیت از شکار به یک شکارچی تبدیل شده است. روح و جسم آن از روح جنگل الهام گرفته شده و با طبیعیت یکی شده است. لارا بسیار مجرب و هوشمندتر از گذشته عمل می کند و در طول گیم پلی نیز شاهد پیشرفت هایی در زمینه نحوه مبارزه آن با دشمنان خواهیم بود.
  • انتخاب محیط جنگلی برای موقعیت اصلی بازی Shadow of the Tomb Raider و روایت اتفاقات و حوادث لارا کرافت در آن یک تصمیم منطقی، آگاهانه و مناسبی است. این بار، لارا از مکزیک به پرو سفر می کند و تمامی مهارت ها و تجربه هایی که در طول ماجراجویی نسخه های پیشین به دست آورده است را به همراه دارد و از آن ها در این عنوان ویدیویی استفاده می کند. بدین خاطر، سازندگان به دنبال خلق محیطی کاملا جدیدی بودند تا لارا کرافت همواره در معرض خطر باشد و مهارت های پیشین وی برای مبارزه و غلبه با این محیط و خطرات آن کافی نباشد. از این رو، انتخاب محیط جنگلی بهترین گزینه برای نسخه جدید سری توم ریدر برشمرده می شود چرا که همه چیز دست به دست هم دادند تا هر لحظه، زندگی لارا را به خطر بیاندازند.
  • دشمن اصلی لارا کرافت در این عنوان ویدیویی، دکتر دومینگز (Dominguez)، رئیس گروه Trinity است. وی همواره در تلاش است تا شک و شبه ای در تصمیمات و اقدامات لارا کرافت ایجاد کرده و مانع انجام اقدامات و تحقق اهداف او شود. به عبارت دیگر، دکتر دومینگز گاها باعث می شود که لارا به خودش شک کند و حتی نظر بازیکنان و گیمرها نیز در برخی مواقع نسبت به انگیزه ها و اقدامات لارا کرافت عوض می شود. با این حال، متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی در خصوص این شخصیت منفی ارائه نشده و ظاهرا شرکت اسکوئر انیکس طی رویداد E3 سال جاری میلادی جزئیات بیشتری در این باره به اشتراک می گذارد.

  • محیط ها و موارد زیاد و ناشناخته ای برای کاوش و ماجراجویی در این بازی وجود دارد و بدیهی است این محیط گسترده و بزرگ مملو از شخصیت ها و کاراکترهای متنوعی باشد که با پیشروی در گیم پلی، با این افراد آشنا می شوید و حتی می توان با آن ها ارتباط هم برقرار کرد. توجه داشته باشید که گیم پلی و روایت داستان بازی همواره خطی و یکنواخت نیست.
  • مکانیزم قلاب و کوهنوردی لارا کرافت نشان می دهد که او در این نسخه قدرتمندتر و عضلانی تر از همیشه است. در حال حاضر، لارا از پس کارهایی برمی آید که پیش از این قادر به انجام آن ها نبود و شاید در وهله اول نیز غیرممکن به نظر برسد. گفتنی است، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی در کنار حرکت عمودی بر روی دیوار به بازی اضافه شده که لذت تجربه آن را دو چندان می کند و مکانیزم کوهنوردی را وارد سطح جدیدی کرده است. البته معماهایی هم در این خصوص وجود دارند که باید به کمک قلاب و سیستم جدید حرکت بر روی دیوار به حل آن ها بپردازید.
  • در این نسخه، امکان شنا در آب نیز فراهم شده و لارا کرافت ضمن شنا در سطح آب، می تواند به اعماق و زیر دریا برود و اشیای با ارزش و گران قیمتی را پیدا کند. فارغ از این اشیا، اعماق دریا اسرار زیادی در خود جا داده است که با ریسک کردن می توانید از سر این اسرار، اشیا و چیزهای ویژه آگاه شوید.

شرکت بزرگ اسکوئر انیکس در کنار ارائه اطلاعات تکمیلی فوق، تریلر معرفی کامل بازی Shadow of the Tomb Raider را نیز با هواداران و طرفداران پر و پا قرص مجموعه توم ریدر به اشتراک گذاشت. در این ویدیو شاهد پیشرفت سیستم مبارزه بازی به خصوص مهارت لارا کرافت در الهام گیری از قانون شکارچی جنگل و بهترین استفاده از محیط اطراف خود برای نابودی دشمنان هستیم.

نکته قابل توجه این است که این بار لارا هوشمندانه تر از نسخه های پیشین عمل می کند و به صورت مخفیانه و با استتار در میان درختان جنگل، سربازان مسلح که دشمنان اصلی وی نیز تلقی می شوند را به قتل می رساند.

حال کاراکتر محبوب لارا پس از نابودی دشمنان خود، به دنبال رسیدن به معبدی است که در آن سران مقبره در حال کشتن یک فرد ناشناس هستند. در این میان، ناگهان لارا در واپسین ثانیه های حساس و حیاتی وارد مقبره شده و با کشتن رهبر اصلی این معبد، زندگی فرد ناشناس را نجات می دهد. اگرچه به نظر می رسد این اقدام لارا مشکلات و دردسرهای زیادی را برای او به همراه می آورد.

در نظر داشته باشید که تریلر منتشر شده صرفا به منظور معرفی کامل این عنوان ویدیویی است و در آن صحنه هایی از گیم پلی بازی به نمایش گذاشته نشده است.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای اولین تریلر رسمی سینماتیک و کامل بازی Shadow of the Tomb Raider دعوت می کند.

برای دریافت ویدیو فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

همچنین، بر اساس اعلام شرکت اسکوئر انیکس، عنوان ویدیوییShadow of the Tomb Raider در مجموع شامل چهار نسخه مختلف است که هر کدام از حیث محتوا تفاوت های ناچیزی با یکدیگر دارند. اولین نسخه همان نسخه استاندارد و معمولی است که تنها شامل بازی پایه می شود و همانند سایر بازی های ویدیویی، با قیمت 59.99 دلار به فروش می رسد.

دومین نسخه بازی دیجیتال دیلاکس (Digital Deluxe) نام دارد که هم اکنون با قیمت 69.99 دلار قابل خریداری است. نسخه دیجیتال دیلاکس ضمن بهره مندی از بازی پایه، چندین لباس و اسلحه را نیز با خود به همراه می آورد. به علاوه، موسیقی متن بازی نیز در اختیار خریداران و بازیکنان این نسخه قرار می گیرد.

نسخه بعدی بازی توم ریدر تحت عنوان Croft Edition شناخته می شود که عمده تفاوت آن با نسخه دیجیتال دیلاکس، برخورداری از نسخه سیزن پس بازی است. این نسخه هممانند نسخه دیجیتال دیلاکس تعداد انگشت شماری لباس اضافی و اسلحه ویژه به بازی اضافه می کند و در کنار آن، موسیقی متن دلنشین این عنوان ویدیویی را نیز به صورت قانونی به دست خریداران می رساند. ناگفته نماند، ارزش این نسخه 89.99 دلار اعلام شده است.

در نهایت، آخرین نسخه بازی Ultimate Edition نام دارد که با توجه به محتوای آن، فقط و فقط به صورت فیزیکی و با قیمت 199.99 دلار به فروش می رسد. این نسخه علاوه بر محتویات نسخه Croft، شامل مجسمه (اکشن فیگور) شخصیت لارا کرافت، چراغ قوه ویژه با طرح مجموعه توم ریدر و یک دربازکن بطری به شکل قلاب کوهنوردی می شود.

گفته شده کلیه بازیکنان و هواداران با پیش خرید هر یک از نسخه های دیجیتال بازی Shadow of the Tomb Raider از طریق فروشگاه های استیم، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو، بسته Skills Booster را به صورت رایگان دریافت می کنند. جدا از دریافت این بسته، پیش خریداران بازی 48 ساعت زودتر از سایر بازیکنان به نسخه نهایی بازی دسترسی خواهند داشت. به بیانی دیگر، در صورت پیش خرید این عنوان، در روز 21 شهریور ماه امسال می توانید ماجراجویی تازه و هیجان انگیز لارا کرافت در جنگل های پرو را دنبال کنید.

سیزن پس بازی Shadow of the Tomb Raider با کمال تعجب شامل چندین بسته الحاقی متنوع است که به صورت ماهانه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. در این بسته های الحاقی، هفت ماجراجویی جدید و ماموریت های داستانی اضافه، هفت چالش مقبره ای، هفت مهارت ویژه شخصیت لارا کرافت و هفت عدد سلاح و لباس تازه به بازی راه می یابند. این نسخه به صورت جداگانه با قیمت 29.99 دلار در فروشگاه های یاد شده به فروش می رسد. هرچند، با خرید نسخه Croft دیگر احتیاجی به خرید جداگانه سیزن پس نیست و کلیه بسته های الحاقی همزمان با انتشار رسمی آن ها به صورت رایگان در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ بازی پرطرفدار و مورد انتظار Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 23 شهریور ماه سال 97 (14 سپتامبر سال جاری میلادی) به صورت رسمی توسط شرکت اسکوئر انیکس بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر می شود.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Shadow of the Tomb Raider چیست؟ شما چه انتظاراتی از جدیدترین نسخه سری توم ریدر دارید؟ آیا سازندگان در ساخت و توسعه این نسخه از المان ها و مکانیزم های بازی های مشابه نظیر آنچارتد الهام گرفته اند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر