ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider به پایان رسید

رسانه کلیک - استودیوی «ایداس مونترال» به تازگی اعلام کرد که مراحل و فرآیند توسعه و ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider به پایان رسیده و شرکت «اسکوئر انیکس» هم اکنون در حال آماده سازی این عنوان ویدیویی برای انتشار در سراسر جهان است.

ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider به پایان رسید

به لطف گیم پلی جذاب و ماجراجویی های درگیرکننده و همچنین شخصیت پردازی فوق العاده «لارا کرافت» به عنوان کاراکتر اصلی، مجموعه Tomb Raider از همان ابتدا مورد استقبال بازیکنان و منتقدان قرار گرفت و این فرانچایز را به یکی از بهترین و برترین بازی های شرکت اسکوئر انیکس تبدیل کرد.

حال، سومین نسخه از این سری تحت عنوان Shadow of The Tomb Raider در راه است تا با تکمیل سه گانه توم ریدر، به داستان و ماجراجویی های لارا کرافت پایان دهد و اسرار عجیب و غریب مقبره ها را برای همه بازیکنان و گیمرها آشکار سازد. به گفته سازندگان، در این نسخه لارا کرافت دیگر آن دختر بی تجربه گذشته نیست و از شکار به شکارچی تبدیل شده و روح و جسم آن نیز با روح جنگل و طبیعت خو گرفته شده است.

محیط عنوان Shadow of The Tomb Raider به طور کامل با محیط نسخه های قبلی متفاوت است و در این بازی بازیکنان با کنترل شخصیت لارا کرافت از مکزیک به پرو سفر می کنند و در جنگل های پوشیده از درختان و گونه‌ های علفی با مامورین و اعضای گروه Trinity که در راس آن ها دکتر دومینگز (Dominguez) قرار دارد، مبارزه خواهند کرد. جدا از تازگی محیط، حال و هوا و اتمسفر جهان بازی نیز بسیار عمیق تر و ترسناک تر از گذشته شده تا این نسخه تجربه کاملا جدیدی را برای بازیکنان رقم زد.

لارا مثل همیشه ولی این بار مصمم تر از قبل به دنبال نجات جهان و هستی است که برای تحقق این هدف، از تمامی تجربه های خود استفاده می کند. هرچند، محیط بازی برای لارا کاملا تازگی دارد و بدیهی است که در این جهان ترسناک و تاریک، زندگی قهرمان ما همواره در خطر بوده و روند بازی به گونه ای است که بازیکنان با چالش های سخت تری رو به رو خواهند شد.

در همین رابطه، به نظر می رسد مراحل توسعه و ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider در استودیوی ایداس مونترال (Eidos Mountreal) به پایان رسیده و به اصطلاح، گلد شده است. بر این اساس، ظاهرا این عنوان ویدیویی مورد انتظار برای توزیع و انتشار به شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) ارسال شده تا این شرکت مطابق برنامه ها و سیاست های خود، جدیدترین ماجراجویی لارا کرافت را به دست هواداران و بازیکنان برساند.

چندی پیش، استودیوی ایداس مونترال تصویر یادگاری از اعضا و کارمندان خود را در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود به اشتراک گذاشت که این تصویر به پایان فرآیند ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider اشاره می کند. نکته جالب این تصویر این است که تمامی دست و اندرکاران بازی در یک محیط جنگلی دور هم گرد آمده اند که این موضوع را می توان با جهان جنگلی بازی جدید توم ریدر مرتبط دانست.

در کنار انتشار تصویر فوق، اعضای استودیوی ایداس مونترال بیانیه ای را نیز منتشر کردند که این بیانیه به شرح زیر است:

بازی Shadow of The Tomb Raider گلد شده و مراحل توسعه و ساخت لارا [شخصیت اصلی بازی] در استودیوی ایداس مونترال (Eidos Mountreal) که به سختی و با تمام تلاش بر روی خلق بازی کار کرد، به پایان رسیده است. این عنوان ویدیویی هم اکنون ادامه مراحل ساخت خود را طی می کند تا در نهایت در روز بیست و سوم شهریور ماه سال 97 (چهاردهم سپتامبر سال جاری میلادی) بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پی سی منتشر شود. - Tomb Raider (@tombraider) July 24, 2018

اتمام مراحل ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider بدین معنا است که تاریخ انتشار این اثر مورد انتظار تحت هر شرایطی تغییر نمی کند و بازی در همان زمان مقرر در دسترس بازیکنان و علاقه مندان قرار می گیرد که این موضوع می تواند خبر خوب و امیدوار کننده ای برای طرفداران عاشقان پر و پا قرص سری توم ریدر به شمار رود.

شایان ذکر است؛ بازی پرطرفدار و مورد انتظار Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 23 شهریور ماه سال 97 (14 سپتامبر سال جاری میلادی) به صورت رسمی توسط شرکت اسکوئر انیکس بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر می شود.

ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider

در حال حاضر، نسخه استاندارد، دیجیتال دیلاکس و Croft این عنوان ویدیویی به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 69.99 دلار و 89.99 دلار از طریق فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و استیم به صورت دیجیتالی به فروش می رسد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص نسخه های مختلف بازی، بر روی این لینک کلیک کنید.

این عنوان ویدیویی پرطرفدار شامل نسخه سیزن پس نیز می شود که پس از گذشت چند ماه از انتشار آن، هفت ماجراجویی جدید و ماموریت های داستانی اضافه، هفت چالش مقبره ای، هفت مهارت ویژه شخصیت لارا کرافت و هفت عدد سلاح و لباس تازه به واسطه بسته های الحاقی به نسخه پایه بازی اضافه خواهد شد. گفتنی است این نسخه به صورت جداگانه با قیمت 29.99 دلار در فروشگاه های یاد شده قابل خریداری است.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با اتمام فرآیند و مراحل توسعه و ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider چیست؟ شما چه انتظاراتی از نسخه جدید مجموعه توم ریدر و شخصیت دوست داشتنی لارا کرافت دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر