دور زدن سانسور دولت عمان و کوبا و مصر توسط اپلیکیشن سیگنال

پس از موفقیت اپلیکیشن سیگنال در دور زدن سانسور دولتی در مصر اینبار خبر می رسد کاربران کوبا و عمان نیز توانسته اند با استفاده از این اپلیکیشن سانسور دولتی را دور بزنند.

دور زدن سانسور دولت عمان و کوبا و مصر توسط اپلیکیشن سیگنال

به گزارش کلیک ، پیام رسان "سیگنال" که خود را اولین اپلیکیشنی می‌داند که کنترل‌ها و سانسورهای دولتی را دور می‌زند، در آخرین اخبار خود اعلام کرد که سانسورهای دو کشور عمان و کوبا را نیز دور زده و کاربران می‌توانند بدون نگرانی از این اپلیکیشن استفاده کنند.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند بدون نگرانی از استراق سمع و با کدگذاری چت، از شر دخالت‌های دولت در امور شخصی خلاص شوند.

اپلیکیشن Signal که توسط ادوارد اسنودن مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای اندروید نیز ارائه شده و کاربران پلتفرم گوگل نیز می‌توانند از این اپ و قابلیت‌های بالای امنیتی آن برای چت کردن و تماس صوتی استفاده کنند.نسخه اندرویدی اپلیکیشن چت Signal، شش ماه پس از نسخه iOS ارائه شده است.

شرکت Open اپن ویسپر سیستم (Whisper Systems) دو اپلیکیشن‌ کنونی خود، Text Secure و Red Phoneرا با هم ترکیب کرده و با نام اپلیکیشن سیگنال ارائه داده است.

این اپلیکیشن هم امکان چت متنی و هم قابلیت تماس صوتی امن را دارد. هر متن، تصویر یا ویدیویی که از طریق اپلیکیشن Signal ارسال می‌کنید، پیش از هر چیز رمزنگاری شده و سپس ارسال می‌شود. بنابراین حتی شرکت Open Whisper هم نمی‌تواند ببیند شما چه پیامی را ارسال کرده‌اید.

ارسال نظر