دفتر اسنپ در قزوین پلمپ شد

رسانه کلیک - رییس شورای شهر استان قزوین گفت: دفتر اسنپ در قزوین با دستور دادگستری پلمپ شده است اما شاهد فعالیت غیر قانونی آن در سطح شهر هستیم.

دفتر اسنپ در قزوین پلمپ شد

به گزارش کلیک به نقل از دنیای اقتصاد، حکمت‌ الله داودی رییس شورای شهر قزوین در جلسه شورای شهر که دیشب برگزار شد، تصریح کرد: در همایش شهر ایده آل که در کیش برگزار شد مسأله تاکسی اینترنتی مطرح و بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت کشور طرح جامعی را ارائه دهد که طی آن رانندگان تاکسی در اولویت قرار دارند.

رییس شورای شهر قزوین عنوان کرد: اگر رانندگان تاکسی و آژانس‌ ها نخواهند ورود پیدا کنند ما باید برنامه‌ ریزی کنیم، اگر چه دفتر اسنپ در قزوین تعطیل‌ شده است اما همچنان شاهد فعالیت آن‌ ها در شهر هستیم، شورای شهر قزوین به‌ سرعت وارد شده است و اجازه ورود خودروهای شخصی را نمی‌دهیم.

داودی اظهار داشت: مجموعه آژانس‌ ها که توافق نکردند جای تأسف دارد، چون هر آژانس احساس می‌کند باید خودش این را راه بیندازد.

احد چگینی رییس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای شهر قزوین در این جلسه با اشاره به تاکسی اینترنتی شهرداری تصریح کرد: در کمیسیون حمل‌ و نقل تصمیم گرفته شد که طی ۶ ماه، فعالیت تاکسی اینترنتی بر اساس آیین‌ نامه صورت بگیرد.

رییس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای شهر قزوین افزود: همچنین شهرداری به متولیان تاکسی اینترنتی نامه بزند و با برگزاری جلسات مشترک با آژانس‌ ها، فعالیت تاکسی اینترنتی باید منوط به استفاده از رانندگان آژانس و تاکسی باشد اما در این میان رانندگان آژانس به این موضوع راغب نبودند.

چگینی یادآور شد: این بحث دامنه‌ دار است و باید به‌ صورت ویژه بررسی شود چرا که آینده تاکسیرانان درگرو این طرح است، در صورت عدم مشارکت آژانس‌ ها از طریق تاکسیرانی، تاکسی اینترنتی را شهرداری راه‌اندازی کند.

وی با اشاره طرح اصلاحی بلوار آزادگان ادامه داد: لوپ شرقی پل شهید رجایی از بلوار معلم به آزادگان با یک چراغ‌ قرمز امکان تردد را فراهم می‌کند که قرار شده به‌ صورت فنی بررسی شود که چگونه با هزینه کم اصلاح هندسی و روان‌ سازی صورت بگیرد.

رییس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای شهر قزوین با اشاره به طرح تراموا تصریح کرد: ضرورت خط شرق به غرب میدان مینودر تا تقاطع نسیم شمال طرح تراموا در دست بررسی بوده که تأکید بر حمل‌ و نقل ریلی است.

ارسال نظر