آپدیت جدید سونی برای حل مشکل صدای کم Xperia Z5 در حین مکالمه

به ­روز رسانی اندروید به نسخه ۷ برای کاربران گوشی Xperia Z5 دردسر ساز شده و آنها پس از انجام آن با صدای کم در حین مکالمه مواجه شدند. البته کمپانی سونی نیز به سرعت دست به کار شده تا با انتشار آپدیت دیگری در ماه اوریل این مشکل را برطرف کند.

آپدیت جدید سونی برای حل مشکل صدای کم Xperia Z5 در حین مکالمه

ماه گذشته هنگامی که کاربران گوشی های هوشمند سونی در حال بروز رسانی سیستم عامل گوشی خود به اندروید ۷٫۰ بودند، برخی عنوان کردند که پس از دانلود و نصب آپدیت جدید با مشکلاتی مواجه شده اند. در این بین کاربران Xperia Z5 بیش از همه شاکی بودند چراکه پس از به ­روز رسانی صدای گوشی­شان در هنگام مکالمه کاهش یافته است.

پس اعلام شکایت این کاربران در انجمن های پشتیبانی رسمی، کمپانی سونی بعد از یک ماه سکوت خود را شکست و اعلام کرد که با ارائه آپدیتی جدید این مشکل را برطرف خواهد نمود اما به دلیل چند مرحله ای بودن این به ­روز رسانی احتمالا کاربران کشورهای مختلف در زمان های متفاوتی بتوانند آن را دریافت کنند.

سونی برای کاربران خود یک راه حل موقت نیز ارائه کرده است. بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه این مشکل را موقتا حل خواهد نمود اما کاربران ناچارند پیش از این کار از اطلاعات حافظه داخلی گوشی خود یک فایل پشتیبان تهیه کنند.

ارسال نظر