سونی و گوشی‌های هوشمند Xperia XZ و X Compact

سونی از گوشی‌های هوشمند جدید خود بانام‌های Xperia XZ و X Compact رونمایی می‌کند.

سونی و گوشی‌های هوشمند Xperia XZ و X Compact

به گزارش کلیک، کمپانی سونی در نمایشگاه IFA 2016 از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. این نمایشگاه که در تاریخ ۱ سپتامبر از ساعت ۱۳ شروع‌شده است؛ و نمایش‌دهنده بسیاری از محصولات جدید دنیای فناوری است که سونی نیز یکی از این کمپانی‌ها است. سونی در این نمایشگاه از دو محصول جدید خود، گوشی‌های هوشمند Xperia XZ (بانام قدیمی Xperia XR) و Xperia X Compact رونمایی می‌کند.

سونی و گوشی های هوشمند جدیدشXperia XZ و Xperia X Compact

تا به امروز ممکن است تصاویری از این گوشی‌های هوشمند دیده‌شده باشد ولی وب‌سایت XperiaBlog دیروز عکس‌هایی از این گوشی‌های هوشمند منتشر کرد.

Xperia XZ و Xperia X Compact ظاهری شبیه به هم دارند. تفاوت‌های این دوگوشی هوشمند بی‌شک در اندازه آن‌ها است. اندازه صفحه‌نمایش Xperia XZ حدود ۵٫۲ اینچ است و اندازه صفحه‌نمایش Xperia X Compact حدود ۴٫۶ اینچ است؛ قطعاً کاربران اندازه کوچک‌تر را ترجیح خواهند داد.

پردازنده هر دوگوشی هوشمند توسط کمپانی Qualcomm پشتیبانی شده است و مدل پردازنده‌ها نیز Snapdragon 820 است. دوربین پشت‌گوشی‌ها ۲۳ مگا پیکسل و دوربین جلوی آن‌ها ۱۳ مگا پیکسل است.

گوشی‌های هوشمند Xperia XZ و Xperia X Compact در ۲۴ سپتامبر به‌صورت رسمی از طرف سونی معرفی می‌شود و جزئیات دقیق این گوشی‌های هوشمند بررسی می‌شود. هنوز زمان قرار گرفتن این گوشی‌ها بر روی قفسه فروشگاه‌ها اعلام‌نشده است و هم‌چنین قیمت این گوشی‌ها نیز هنوز اعلام‌نشده؛ قطعاً مدل Compact این گوشی‌های هوشمند ارزان‌تر از مدل XZ خواهد بود.

ارسال نظر