سونی اکسپریا XA با ظاهری جدید به MWC 2016 آمد

سونی با رونمایی از جدیدترین فناوری به کار گرفته شده در گوشی های همراه، در کنفرانس جهانی موبایل امسال از سونی اکسپریا XA پرده برداری کرد.

سونی اکسپریا XA با ظاهری جدید به MWC 2016 آمد

به گزارش کلیک، سونی همچنان با معرفی گجت های خارق العاده پیشتاز MWC 2016 است. این شرکت که طی کنفرانس جهانی موبایل جدیدترین طراحی خود یعنی گوشی اکسپریا XA را به علاقه مندان این برند بین المللی معرفی کرد، از ویژگی های منحصر به فرد این محصول نیز ابهام زدایی کرده است.

این گوشی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان در زمینه، دوربین، باتری و همچنین طراحی فوق ظریف پیشرفت داشته است از بهترین های سونی به شمار می رود.

"هیروکی تتوکی" مدیر ارشد طراحی این شرکت، با اشاره به استفاده روز از افزون از ابداعات خلاقانه سونی در تولید گوشی و گجت های هوشمند این شرکت افزود، تمامی متخصصان در این شرکت سعی دارند تا محصولاتی را عرضه کنند که جزئی جدایی ناپذیر از زندگی افراد باشد.

همچنین از مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان به صفحه نمایش با حاشیه کمتر، اندکی خمیدگی و از همه مهم تر طول عمر باتری 2 روزه این گوشی اشاره کرد. لازم به ذکر است سونی اکسپریا XA با ویژگی شارژر هوشمند Qnovo Adaptive قابل تطبیق است.

منبع: phonearena

ارسال نظر