ورود گوشی سونی اکسپریا XZ پرمیوم به بازار ایران

بر اساس اعلام شرکت سونی موبایل و همان گونه که پیش از این در اخبار آمده بود، تا آخر هفته جاری پرچم‌دار جدید هوشمند سونی، Xperia XZ Premium وارد بازار ایران شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ورود گوشی سونی اکسپریا XZ پرمیوم به بازار ایران

به گزارش کلیک، تلفن هوشمند جدید شرکت سونی که به نام Xperia XZ Premium نامیده شده است، تاکنون در سطح جهان موفق به دریافت بیش از ۳۰ جایزه صنعت شده و تنها گوشی هوشمند در جهان می باشد که دارای ویژگی دوربین Motion Eye می باشد. از ویژگی های دیگر قابل توجه آن، فیلم‌برداری بسیار آهسته با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه، ۴ برابر آهسته‌تر از دیگر گوشی‌ها، برای اولین بار در یک گوشی هوشمند است. دوربین این گوشی، قادر است جزئیاتی را به تصویر بکشد که از چشم انسان پنهان است.


برای نخستین بار نمایشگر ۵٫۵ اینچی با وضوح ۴K HD است که در گوشی‌های هوشمند عرضه شده است. این فناوری از تلویزیون‌های مدل BRAVIA سونی برداشت شده است. با داشتن این گوشی خواهید توانست در حالی که با گوشی در دست خود روی مبل در حال استراحت هستید، تجربه‌ای عالی با ۴K HDR داشته باشید.
از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند سرعت فوق العاده بالای دانلود، طراحی حلقوی خیره کننده، پشرفته‌ترین پردازنده یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ و بسیاری ویژگی ها و امکانات هوشمند دیگر می توان اشاره کرد.
اکنون که تا عرضه رسمی این گوشی به بازار کشورمان تنها چند روز زمان باقی مانده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم که پرچم‌دار سونی، از سوی خریداران با چه استقبالی مواجه خواهد شد.

ارسال نظر