اکسپریا C6 سونی با نمایشگر بدون حاشیه معرفی می‌شود

به تازگی شاهد انتشار تصاویر گوشی هوشمند اکسپریا C6 سونی (Sony Xperia C6) بودیم. در این تصاویر به وضوح مشخص است که صفحه نمایش این گوشی به سبک بدون حاشیه (Bezel-Less) طراحی شده و ظرافت خاصی دارد.

اکسپریا C6 سونی با نمایشگر بدون حاشیه معرفی می‌شود

کمپانی ژاپنی سونی هم از دیگر شرکت‌های طراح و تولید کننده گوشی محسوب می‌شود که طی چند سال اخیر سیر نزولی را پشت سر گذاشته و در سال ۲۰۱۵ فشارهای زیادی بر آن وارد شده است. اوایل سال ۲۰۱۶ شاهد انتشار شایعات و تصاویری در رابطه با یکی از محصولات جدید سونی با نام اختصاصی اکسپریا C6 بودیم. در این تصاویر، گوشی هوشمند نامبرده شده از نظر طراحی به تکامل نرسیده بود و کاملا مشخص بود که تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه اولیه این محصول می‌شوند. بنابراین کاملا مشهود بود که هنوز راه زیادی تا تکمیل طراحی گوشی اکسپریا C6 باقی مانده است. اما حال که چند ماه از این موضوع می‌گذرد تصاویر جدیدی از این محصول منتشر شده که خبر از تکمیل طراحی گوشی اکسپریا C6 سونی دارند!

به گزارش کلیک، ظاهرا سونی طراحی گوشی هوشمند اکسپریا C6 خود را به پایان رسانده و احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی سونی از این گوشی هوشمند خواهیم بود. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان معرفی رسمی این گوشی ارائه نشده و به واقع نمی‌دانیم که قطعا در چه تاریخی از اکسپریا C6 سونی پرده‌برداری می‌شود. در تصاویر جدید منتشر شده از این محصول به وضوح مشخص است که سونی صفحه نمایش گوشی اکسپریا C6 را به سبک بدون حاشیه یا اصطلاحا bezel-less طراحی کرده و به نوعی ظاهری متفاوت را برای سری محصولات اکسپریا خود در نظر گرفته است. در گالری زیر می‌توانید مجموعه تصاویر جدید مرتبط با این گوشی هوشمند را مشاهده کنید.







همانطور که در تصاویر ضمیمه شده می‌بینید، سونی برای دوربین سلفی گوشی اکسپریا C6 خود از لنزی بسیار بزرگ استفاده کرده و برای آن چراغ فلش LED اختصاصی را نیز در نظر گرفته است. این موضوع می‌تواند بیانگر این امر باشد که گوشی هوشمند اکسپریا C6 سونی یک گوشی سلفی محور خواهد بود. با این وجود اطلاعاتی در رابطه با قدرت و وضوح لنز دوربین این گوشی منتشر نشده است. همچنین در پنل پشتی دستگاه هم لنز دوربین اصلی و چراغ فلش LED مرتبط با آن دیده می‌شود. در بخش زیرین صفحه نمایش دستگاه هیچ نوع دکمه فیزیکی تعبیه نشده و سونی سبک منحصر به فرد طراحی محصولاتش را همچنان حذف کرده است. بنابراین گوشی هوشمند اکسپریا C6 سونی برخلاف اغلب گوشی‌های هوشمند مدرن عرضه شده به بازار از اسکنر اثر انگشت کاربر بهره‌مند نخواهد بود.

احتمالا گوشی هوشمند اکسپریا C6 سونی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را به همراه خواهد داشت و صفحه نمایش آن ۶ اینچی است. بدون تردید این گوشی از اتصال NFC پشتیبانی به عمل می‌آورد، چرا که لوگوی مربوط به پشتیبانی از اتصال NFC در پنل پشتی این محصول حک شده و در تصویر منتشر شده قابل مشاهده است. در لبه زیرین این گوشی پورت اتصال میکرو یو اس بی دستگاه قرار دارد، بنابراین این گوشی هوشمند از پورت اتصال USB Type C بهره‌مند نمی‌شود. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی و دقیقی در رابطه با گوشی هوشمند اکسپریا C6 سونی ارائه نشده و به واقع نمی‌دانیم که سونی چه زمانی قصد رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند را دارد. اما در هر صورت شکی نداریم که به زودی و در آینده نزدیک شاهد انتشار خبرهای بیشتری در رابطه با این محصول خواهیم بود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر