جزئیات بتای بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شد

رسانه کلیک - مدتی پیش شرکت الکترونیک آرتز جزئیات نسخه بتای عمومی بازی مورد انتظار Star Wars Battlefront 2 را با طرفداران این مجموعه به اشتراک گذاشت.

جزئیات بتای بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شد

شرکت نامدار الکترونیک آرتز اخیرا جزئیات بیشتری از نسخه بتای عمومی بازی استار وارز بتل فرانت ۲ را منتشر کرد. طبق گفته سازندگان بازی، نسخه آزمایشی این عنوان ویدیویی در تاریخ ۶ اکتبر سال میلادی جاری (۱۴ مهر ماه سال ۹۶) آغاز شده و تا روز ۹ اکتبر (۱۷ مهر) ادامه خواهد داشت. همچنین بازیکنان و کاربرانی که پیش از این تاریخ نسبت به پیش خرید نسخه دیجیتالی بازی اقدام کنند، دو روز زودتر (۱۲ مهر) از سایر بازی بازان به این نسخه دسترسی خواهند داشت.

الکترونیک آرتز در بلاگ رسمی شبکه پلی استیشن اعلام کرد که بازیکنان در نسخه آزمایشی عمومی بازی Star Wars Battlefront 2 به بخش چند نفره و حالت Galactic Assault در نقشه Naboo دسترسی خواهند داشت. در این حالت، بازیکنان در دو تیم ۴۰ نفری و در خیابان های Theed (به نمایش گذاشته شده در مراسم E3 2017) با یکدیگر به مبارزه می پردازند. در این میان بازیکنان می توانند در نقش ارتش Separatist و یا ارتش Republic نقش آفرینی کرده و از چهار کلاس موجود به نام های Assault, Heavy, Officer, و Specialist، یکی را بر اساس سلیقه و علاقه خود انتخاب کنند. هر کدام از چهار کلاس مذکور قابلیت و ماموریت منحصر به فردی دارند که بازیکنان بر اساس علاقه و حرفه خود قادر به انتخاب یکی از آن ها خواهند بود.

گفتنی است که در نسخه بتای عمومی بازی استار وارز بتل فرانت ۲ به قهرمانان اصلی سری جنگ ستارگان و وسایل نقلیه از جمله سفینه ها دسترسی کامل خواهید داشت. به علاوه، حالت جدیدی به نام Starfighter Assault در نسخه بتای بازی وجود دارد که شما در محیط های سه گانه اصلی این مجموعه به مبارزه می پردازید و سفینه های فضایی بزرگی را هدایت خواهید کرد. متاسفانه هنوز شرکت الکترونیک آرتز اطلاعات و جزئیات خاصی در این زمینه و حالت جدید Starfighter Assault ارائه نکرده است.

بهتر است بدانید در گذشته الکترونیک آرتز رسما تایید کرده است که در نمایشگاه گیمزکام امسال که در ماه آکوست برگزار می شود، حضور دارد و در جریان آن، اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری از بخش چند نفره بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر خواهد کرد. برای آگاهی از اخبار روز دنیای گیم، همراه رسانه کلیک بمانید...

هفته پیش، پوستری از قهرمانان بازی استار وارز بتل فرانت ۲ توسط کاربر uninspired_zebra در انجمن معتبر و مشهور ردیت فاش شد! با استناد به این پوستر، به نظر می رسد دنیای این عنوان ویدیویی شامل ۱۶ قهرمان می شود که تمامی آن ها از سری فیلم سینمایی جنگ ستارگان الهام گرفته شده اند.

بازی پرطرفدار Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۲۶ آبان ماه سال ۹۶) برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. شایان به ذکر است خوشبختانه تمامی بسته های الحاقی و محتویات اضافی که پس از انتشار نسخه نهایی بازی عرضه می شوند، به صورت رایگان در اختیار همه کاربران بازی قرار خواهد گرفت و جامعه بازی به دو گروه تقسیم نخواهد شد. همان طور که می دانید شرکت مایکروسافت از کنسول جدید خانواده ایکس باکس با نام ایکس باکس وان ایکس رونمایی کرده است. به دلیل قدرتمند بودن این کنسول، سازندگان بازی استار وارز بتل فرانت ۲ اعلام کردند که این عنوان با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی این دستگاه جدید ردموندی ها اجرا خواهد شد.

ارسال نظر