نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II را به صورت رایگان تجربه کنید

رسانه کلیک - هم اکنون علاقه مندان و بازیکنان می توانند نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II را برای مدت محدودی به صورت رایگان تجربه کنند.

نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II را به صورت رایگان تجربه کنید

سرانجام استودیوی «دایس» به وعده خود عمل کرد و با همکاری شرکت نامدار الکترونیک آرتز، نسخه بتا و آزمایشی بازی مورد انتظار استار وارز بتل فرانت ۲ را برای کاربران کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و حتی رایانه شخصی ویندوزی منتشر کرد.

نسخه عمومی این بتا از روز ۱۴ مهر ماه امسال (۶ اکتبر) آغاز شده و تا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز ۱۷ مهر (۹ اکتبر) ادامه دارد. البته بهتر است بدانید که این نسخه دو روز زودتر از سایر بازیکنان در اختیار پیش خریداران بازی قرار گرفت.

در نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II به بخش چند نفره و حالت Galactic Assault در نقشه Naboo دسترسی دارید. در این حالت، بازیکنان به دو تیم ۴۰ نفره تقسیم شده و در نقش یکی از ارتش های Separatist و Republic، در خیابان های Theed با یکدیگر مبارزه می کنند. به علاوه، حالت جدیدی به نام Starfighter Assault در این نسخه وجود دارد که به کمک آن ضمن کنترل سفینه های فضایی بزرگ و معروف، در محیط های سه گانه اصلی مجموعه جنگ ستارگان به صورت دو تیم ۸ نفره به مبارزه می پردازید.

امکان دسترسی به چهار کلاس مختلف به نام های Assault, Heavy, Officer, و Specialist در نسخه بتا فراهم شده که هر کدام ویژگی، سلاح و قابلیت های منحصر به فردی دارند. حال بازیکنان بر اساس سلیقه و حرفه خود باید یکی از این چهار کلاس را انتخاب کرده و در آن ایفای نقش کنند.

همچنین بیانیه ای از سوی شرکت «الکترونیک آرتز» در حساب کاربری رسمی شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده که این بیانیه به شرح زیر است:

نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II هم اکنون در دسترس تمامی بازیکنان قرار گرفت.

- Electronic Arts (@EA) October 6, 2017

نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II

چنانچه به دنبال تجربه نسخه آزمایشی بازی مورد انتظار استار وارز بتل فرانت ۲ بر روی پلتفرم پی سی هستید، بد نیست همین ابتدای کار از توان سیستم رایانه شخصی خود اطمینان حاصل کنید.

اگر اخبار دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چندی پیش سازندگان مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان را مشخص کردند تا پی سی بازها خود را برای شروع ماجراجویی جدید و رقابت های چالش برانگیز آماده کنند. البته چندان جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد، چرا که استودیوی دایس این بازی را برای سیستم های مختلف بهینه کرده و شما با کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 660 و پردازنده مرکزی اینتل Core i5 6600K می توانید بازی را در پایین ترین کیفیت ممکن تجربه کنید. برای مشاهده جزئیات بیشتر می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ جهت دسترسی به نسخه بتا بازی نیازی به اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس ندارند. از طرف دیگر، اشتراک در سرویس Xbox Live Gold به منظور دسترسی به این نسخه برای بازیکنان کنسول Xbox One الزامی است. البته به لطف برنامه جدید مایکروسافت، تمامی کاربران کنسول ایکس باکس وان می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای تا ساعت ۱۰:۲۹ دقیقه قبل از ظهر روز ۱۸ مهر به وقت ایران (ساعت ۱۱:۵۹ دقیقه شب ۹ اکتبر به وقت PT) در سرویس طلایی ایکس باکس عضو شوند. بنابراین هم اکنون می‌توانید نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II را تجربه کنید.

لازم به یادآوری است که نسخه کامل و نهایی بازی مورد انتظار Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر سال میلادی جاری (۲۶ آبان ماه سال ۹۶) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

همچنین هرگز نگران خرید جداگانه بسته های الحاقی و محتویات جدید نباشید، چرا که طبق گفته استودیوی دایس، پشتیبانی از این عنوان ویدیویی کاملا رایگان است و تمامی بسته های الحاقی و DLC ها به صورت رایگان به دست طرفداران و گیمرها می رسد.

دارندگان کنسول جدید شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس نیز به لطف این دستگاه می توانند بهترین نسخه بازی را از لحاظ بهترین گرافیک و کیفیت با جزئیات بیشتر و در رزولوشن ۴K واقعی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند.

ارسال نظر