Street Fighter 5 را هم اکنون دانلود کنید

اگر یکی از طرفداران بازی Street Fighter 5 هستید، هم اکنون این بازی را قبل از انتشار دانلود کنید! بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، کمپانی کپکام به تازگی اجازه دانلود بازی Street Fighter 5 را برای گیمرها و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و همچنین رایانه های شخصی فراهم کرده است. البته دانلود بازی تمام ماجرا نیست چرا که در کنار آن، باید بروز رسانی روز اول انتشار بازی را نیز دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Street Fighter 5 را هم اکنون دانلود کنید

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، کمپانی کپکام به تازگی اجازه دانلود بازی Street Fighter 5 را برای گیمرها و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و همچنین رایانه های شخصی فراهم کرده است. البته دانلود بازی تمام ماجرا نیست چرا که در کنار آن، باید بروز رسانی روز اول انتشار بازی را نیز دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی کمپانی کپکام عنوان Street Fighter 5 را به صورت Pre Load برای دانلود قرار داده تا گیمرها در زمان انتشار این بازی، وقت خودشان را صرف دانلود و دریافت این بازی نکنند و از قبل این عنوان محبوب را در کنسول و یا سیستم خود داشته باشند. البته این بدان معنا نیست که کاربران می توانند زود از انتشار بازی، به آن دسترسی داشته باشند چرا که در زمان عرضه رسمی بازی، اجازه بازی کردن به گیمرها داده می شود. طبق این اطلاعات جدید، نسخه اصلی بازی Street Fighter 5 دارای 7.32 گیگابایت است که کمپانی کپکام در کنار آن یک بروز رسانی عظیمی با حجم 6 گیگابایت منتشر کرده که دانلود این بروز رسانی ضروری خواهد بود.

البته Pre Load بازی Street Fighter 5 فقط کاربرانی قابل دسترس می باشد که در گذشته نسخه دیجیتالی بازی را در شبکه پلی استیشن نتوروک پیش خرید کرده اند. ممکن است شما علاقه زیادی به خرید نسخه فیزیکی بازی های ویدیویی داشته باشید. با این حساب شما پس از خرید نسخه فیزیکی این بازی، مجبور هستید که بروز رسانی شماره 1.01 بازی که 6 گیگابایت حجم دارد را، از شبکه پلی استیشن دریافت کنید. لازم به ذکر است که این بروز رسانی به صورت اتوماتیک در زمان آنلاین بودن شما دانلود می شود.

کمپانی کپکام در خصوص این بروز رسانی اعلام کرد که بروز رسانی شماره 1.01 به گیمرها اجازه می دهد تا sticks های قدیمی کنسول پلی استیشن 3 خود را، به کنسول پلی استیشن 4 بیاوردند و از آن ها لذت ببرند.

همچنین کاربران و دارندگان رایانه های شخصی نیز که در گذشته نسخه دیجیتالی بازی را از شبکه استیم خریداری کرده اند، می توانند هم اکنون این بازی را دریافت کنند.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، بازی محبوب و پرطرفدار Street Fighter V قرار است در تاریخ ۱۶ فبریه سال میلادی مصادف با ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز توسط کمپانی کپکام منتشر می شود. خوشبختانه کمپانی کپکام در این نسخه از سری Street Fighter از قابلیت Cross Platform استفاده کرده است. قابلیت Cross Platform به گیمرهای کنسول پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی اجازه می دهد که در انتخاب رقیب خود هیچ محدودیتی نداشته باشند. برای مثال گیمری که نسخه پلی استیشن 4 این بازی را تجربه می کند، قادر است با گیمری که نسخه رایانه شخصی این بازی را تجربه می کند، به رقابت بپردازد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی Street Fighter 5 چیست؟ آیا شما این بازی را در گذشته پیش خرید کرده اید؟ این عنوان مبارزه ای را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر