با Android Taste Test به آسانی ظاهر گوشی اندرویدی خود را شخصی سازی کنید

شرکت گوگل سرویس جدیدی را راه اندازی نموده که با تشخیص سلیقه و علایق شما، ظاهر اندروید گوشی تان را سفارشی سازی می کند. برای آشنایی با نحوه استفاده از این سرویس با ما همراه شوید.

با Android Taste Test به آسانی ظاهر گوشی اندرویدی خود را شخصی سازی کنید

کلیک - آیا از جستجوی مکرر در پلی استور برای یافتن پک آیکون و لانچر جهت شخصی سازی ظاهر گوشی خود خسته شده اید؟ اگر اینطور است، گوگل برای شما راه حل بی نظیری در نظر گرفته است.

طرفداران سر سخت اندروید همواره امکان سفارشی سازی و شخصی سازی کامل ظاهر گوشی اندرویدی خود را به رخ کاربران iOS اپل می کشند.

ولی برای تغییر در رابط کاربری و ظاهر گوشی از کجا باید شروع کرد؟ از این نظر، اندروید دارای یک نقطه ضعف است که همان پیچیدگی انجام این مراحل است. وجود ابزار های مختلفی مثل لانچر ها، پک آیکون، والپیپر، ویجت و... معمولا باعث سردرگمی کاربران می شود.

گوگل می خواهد کاربران را از شر این کار که اغلب مبتنی بر حدس و گمان آنان بوده و فرآیندی پیچیده ای را در بر میگیرد خلاص کند و به همین جهت سایت #myAndroid Taste Test را ایجاد کرده است.

ابتدا با گوشی یا رایانه خود به این سایت مراجعه کنید. از شما خواسته می شود که به ۲۲ سوال پاسخ دهید. شما نباید به سوالات فکر کنید، فقط باید سریعا جواب را از میان گزینه های موجود انتخاب نمایید. اکثر سوالات بصری بوده و مبتنی بر تصویر است، بنابر این، آشنایی کامل با زبان انگلیسی لزومی ندارد. شما با سوالاتی متفاوتی همچون علاقه به رنگ های تند، زنده و یا آیکون های گرد مواجه می شوید.

پس از پرکردن کامل پرسشنامه، گوگل سه طرح سفارشی را که بر پایه پاسخ های شما ایجاد شده به شما ارائه می کند.

برای مشاهده هر بخش صفحه را به پایین اسکرول کنید تا پک آیکون ها یا لانچر های پیشنهادی را ببینید. با استفاده از لینک ها به ترتیب موارد پیشنهاد شده را دانلود کرده و روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. ما این سرویس را آزمایش کردیم و از نتایج ارائه شده مبتنی بر پاسخ هایمان، شگفت زده شدیم.

شاید تنها نقطه ضعف این سرویس را عدم توانایی در نصب و راه اندازی خودکار لانچر ها و یا مرتب کردن آیکون ها دانست.

ارسال نظر