بهترین اپلیکیشن محاسبه فاصله و طول اجسام | معرفی ۳ برنامه برای اندروید و iOS

به کمک اپلیکیشن‌های اندازه‌گیری می‌توانید طول اجسام و فاصله آن‌ها از یکدیگر را به بهترین شکل ممکن و در عرض چند ثانیه محاسبه کنید. اما بهترین اپلیکیشن محاسبه فاصله و طول اجسام چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین اپلیکیشن محاسبه فاصله و طول اجسام | معرفی ۳ برنامه برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن محاسبه فاصله و طول اجسام

بسیاری از ما در زندگی روزمره ممکن است به محاسبه فاصله و طول اجسام نیاز پیدا کنیم. در چنین شرایطی بهتر است به جای یافتن خط‌کش یا نوار متر، گوشی خود را از جیب درآورده و به سادگی اندازه‌گیری‌های لازم را انجام دهید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های موجود برای این کار را به شما معرفی کنیم.

۱. اپلیکیشن EasyMeasure

بهترین اپلیکیشن محاسبه فاصله و طول اجسام

ایزی میژر یکی از بهترین اپلیکیشن های اندازه‌گیری برای اندروید و iOS است. این برنامه علاوه بر اندازه‌گیری ابعاد، فاصله جسم از کاربر را نیز محاسبه می‌کنید. کافی است لنز دوربین را به سمت شیء مورد نظر بگیرید.

این برنامه فاکتورهای مختلف مثل ارتفاع دوربین و شیب گوشی را در محاسبات خود اعمال می‌کند. به عنوان مثال اگر گوشی را هم‌سطح با چشم خود نگه دارید، برنامه تشخیص می‌دهد که ارتفاع حدود 10 سانتیمتر کمتر از قد واقعی شما است. با این حال توصیه می‌شود گوشی را روی پایه ثابت و بدون زاویه قرار دهید.

برای اندازه‌گیری جسم مورد نظر کافی است گوشی را طوری تنظیم کنید که جسم تماما در باکس اپلیکیشن قرار بگیرد. جزئیات اندازه‌گیری روی صفحه به نمایش در می‌آید و کار تمام است.

۲. برنامه AR Ruler: بهترین برای اندروید

بهترین اپلیکیشن محاسبه فاصله و طول اجسام

این اپلیکیشن برای محاسبات خود از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کند. به کمک AR Ruler می‌توانید علاوه بر فاصله و طول اجسام، درجه زاویه، مساحت، محیط، ارتفاع و حجم اجسام سه‌بعدی را نیز اندازه بگیرید. البته ناگفته نماند که برای اجرای AR Ruler باید از قبل ARCore Library را روی گوشی اندروید خود نصب کنید.

۳. برنامه Measure: بهترین برای iOS

بهترین اپلیکیشن محاسبه فاصله و طول اجسام

برنامه Measure بهترین اپلیکیشن محاسبه فاصله و طول اجسام برای iOS است. برای اندازه‌گیری ابعاد جسم مورد نظر، باید طول دو سر آن را با دو نقطه مشخص کنید. البته در اغلب مواقع خود برنامه این کار را برای شما انجام می‌دهد. پس از تعیین نقاط، جزئیات طول جسم به نمایش در می‌آید. این برنامه مساحت اجسام و تراز بودن آن‌ها را نیز محاسبه می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار TapMeasure نیز در کلیک آشنا شوید.

شما چه اپلیکیشن دیگری را برای محاسبه فاصله و طول اجسام پیشنهاد می‌کنید؟ لطفا آن را با ما و سایر خوانندگان کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر