معرفی بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی

زندگی بدون موسیقی غیرقابل‌تصور است. از سبک راک و متال گرفته تا سبک جاز، بلو و حتی بی‌کلام، روح انسان با شنیدن موسیقی به پرواز درمی‌آید. در این مطلب شما را با بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی آشنا می‌کنیم.

معرفی بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی

بهترین سایت های دانلود موزیک خارجی

موسیقی، غذای روح است. در هر شرایط روحی، موسیقی می‌تواند آرامش خاصی را در افراد به وجود آورد. در میان، اینترنت به کمک ما آمده تا جدیدترین آهنگ‌های موجود در بازار را به ما معرفی کند. سایت‌های استریم آنلاین نیز تجربه شنیدن موسیقی را به سطح کاملا جدیدی منتقل کرده‌اند.

البته در شرایطی که سرعت اینترنت پایین است، نمی‌توان از سایت‌های استریم آنلاین استفاده کرد. در این شرایط، ترجیح می‌دهیم که ابتدا آهنگ‌های موردنظر را دانلود کرده و در زمان مناسب به آن‌ها گوش دهیم.

در این مقاله، ده مورد از بهترین سایت‌های دانلود موزیک خارجی را به شما معرفی می‌کنیم که امکان دسترسی و ذخیره آهنگ‌های مختلف را به طور مجانی در اختیار شما قرار می‌دهند.

1- سایت Free Music Archive (FMA)

از جاز و الکترونیک گرفته تا موسیقی سبک کانتری، همه‌چیز در سایت FMA یافت می‌شود. این سایت امکان دسترسی به تمام سبک‌های موسیقی عصر حاضر را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آهنگ‌های امروزی و جدید، وجود آهنگ‌های عتیقه در کتابخانه این سایت، موجب شگفتی و تعجب کاربر می‌شوند.

2- سایت Jamendo

بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی

اگر به دنبال موسیقی مناسب برای اهداف تجاری هستید، بهتر است به سایت jamendo.com مراجعه کنید. این سایت به کاربران اجازه می‌دهد تا به اشتراک رایگان آهنگ‌های خود بپردازند. در ضمن اگر به دنبال موسیقی متعلق به هنرمندان سرشناس هستید، وقت خود را در یوتیوب هدر ندهید، سایت jamendo بدون شک نیاز شما را برطرف می‌کند.

3- سایت FreeMake

وب‌سایت Freemake به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های موجود در یوتیوب را در قالب فایل mp3 دانلود و ذخیره کنید. این وب‌سایت به هیچ‌گونه ثبت‌نام و پرداخت هزینه احتیاج ندارد. برای استفاده از آن کافیست آهنگ موردنظر را در یوتیوب یافته، لینک ویدیوی آن را کپی کرده و آن را در نوار جستجوی FreeMake پیست کنید و دکمه اینترنت را فشار دهید. سپس روی دکمه پیکان رو به سمت پایین (در خود وب‌سایت) کلیک کنید تا آهنگ دانلود شود.

4- سایت SoundCloud

بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی

ساندکلاود یکی از بهترین سایت‌های دانلود موزیک خارجی به حساب می‌آید که کتابخانه عظیم آن، شامل میلیون‌ها ترکیب موسیقی است، از موزیک‌های ریمیکس و آهنگ‌های EDM گرفته تا ترک‌های کارائوکی و حتی تیزر آهنگ‌های آینده.

5- سایت last.fm

بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی

لست دارای یک رابط کاربری ظریف و ساده است که امکان جستجو و دانلود راحت آهنگ‌های مختلف را برای کاربر فراهم می‌آورد. پس از ورود نام آهنگ و یافتن آن، تنها کافیست روی دکمه کوچک آبی‌رنگ کنار آهنگ کلیک کنید تا عملیات دانلود آغاز شود. در ضمن پیش از دانلود آهنگ می‌توانید ابتدا به آن گوش دهید تا از کیفیت، مدت‌زمان و سایر فاکتورهای آن مطمئن شوید.

همچنین بخوانید: بهترین سایت ها برای انجام بازی های تخته ای

6- سایت Vimeo

ویمیو نیز یکی از بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی به شمار می‌آید که علیرغم برخورداری از یک کتابخانه عظیم، فاقد فیلترهای مختلف برای جستجوی آهنگ است. در هنگام جستجو می‌توانید از هشتگ نیز برای راهنمایی بیشتر استفاده کنید. پس از یافتن آهنگ مور نظر، روی دکمه سبزرنگ کلیک کنید تا عملیات دانلود آغاز شود. ناگفته نماند که پیش از استفاده از امکانات، باید در سایت ثبت‌نام کنید.

7- سایت PureVolume

بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی

پیورولوم یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که با هنرمندان سراسر جهان سروکار دارد. در این سایت شما ابتدا باید یک پروفایل کاربری را بر اساس علایق موسیقیایی خود به وجود آورید. می‌توانید با موزیسین‌های موردعلاقه خود تماس برقرار کنید، چت کنید و یا حتی آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را با دوستان به اشتراک بگذارید. علاوه بر امکان دانلود آهنگ، این پلتفرم به‌روزترین و جدیدترین آهنگ‌ها را به شما نشان می‌دهد.

8- پلتفرم NoiseTrade

اولین نکته برجسته در پلتفرم NoiseTrade، رابط سبک دار آن است. در هنگام بررسی این سایت، با آهنگ‌های متعددی مواجه می‌شوید که در چارت‌های مختلف مرتب‌سازی شده‌اند (مثل ده آهنگ برتر، ترندها و غیره). نویزترید نیز به شما اجازه می‌دهد که به آهنگ گوش داده و در صورت تأیید کیفیت، آن را دانلود کنید.

9- سایت DatPiff

بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی

این سایت مخصوص علاقه‌مندان به سبک رپ و هیپ‌هاپ است. دتپیف نیز یکی از بهترین سایت‌ های دانلود موزیک خارجی محسوب می‌شود که قطعات موسیقی کلاسیک و بهترین آهنگ‌های تاریخ را به شما معرفی می‌کند. در این سایت همچنین می‌توانید به آهنگ‌های ساخته‌شده توسط هواداران نیز گوش دهید.

10- سایت MusOpen

اگر طرفدار موسیقی کلاسیک بی‌کلام هستید، سایت MusOpen را همیشه به یاد داشته باشید. این سایت در واقع یک سازمان غیرانتفاعی بوده که صرفا به حفظ آثار موسیقی کلاسیک در تاریخ اختصاص یافته است. شاهکارهای کلاسیک در کتابخانه عظیم این سایت در دسترس شما قرار دارند. همه آن‌ها دارای بهترین کیفیت ممکن بوده و به راحتی قابل دانلود هستند.

البته سایت‌های دیگری نیز وجود دارد که بدون دردسر(!) می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و آهنگ موردنظر خود را در آنجا یافته و دانلود کنید. البته تضمینی بر کامل بودن آرشیو آهنگ‌های این سایت‌ها نیست، ولی معمولا برای آهنگ‌های رایج و پرطرفدار به کار می‌آیند:

- www.freemp3cloud.com

- www.bensound.com

- www.mixkit.co

- www.musicdownload.zone

- www.okmusi.com

- www.snappea.com

ارسال نظر