همدم تنها سایت مجاز همسریابی است | برخورد با دیگر سایت‌های همسریابی کشور

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجای کشور می‌گوید همدم تنها سایت مجاز همسریابی است و دیگر سایت‌ها هیچ مجوزی برای فعالیت ندارند.

همدم تنها سایت مجاز همسریابی است | برخورد با دیگر سایت‌های همسریابی کشور

سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: «هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد.»

وی افزود: «فقط سایت و مجموعه همدم که آن هم یک سایت همسریابی نیست و یک سایت همسان‌گزینی است، مجاز به فعالیت در این زمینه است.»

سرهنگ رجبی تصریح کرد: «پلیس فتا در حوزه فعالیت همسریابی به هیچ فرد یا گروهی مجوز نمی‌دهد، چراکه متولی و مسئولیت این کار بر عهده وزارت ورزش و جوانان است. این در حالی است که برخی از سایت‌ها با عنوان همسریابی اقدام به فعالیت می‌کنند و گردانندگان این سایت‌ها در فضای مجازی نیز با راه‌اندازی کانال‌هایی اقدام به درج آگهی با مضمون معرفی گزینه‌ها از میان دختران و پسران برای ازدواج می‌کنند.»

گفتنی است همدم اولین پلتفرم رسمی همسریابی مجازی کشور است که انتشار آن پشتیبانی و حمایت طیفی از مسئولان رسمی دولتی را دربرداشت و با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد. با این حال و بعد از چند ماه فعالیت این اپلیکیشن، به نظر می‌رسد هنوز از سوی طیف وسیعی از جامعه مورد استقبال قرار نگرفته باشد.

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده از سوی اپلیکیشن همدم، تاکنون 16 زوج از طریق این اپلیکیشن آشنا شده و ازدواج کرده‌اند.

ارسال نظر