ویژگی Read Later به زودی به واتس اپ اضافه می شود

رسانه کلیک - واتس اپ به علت مشکلات امنیتی پیش آمده اخیر، روزهای سختی را سپری می کند. این کمپانی سخت در تلاش است تا با ارائه ویژگی های جدید همچون Read Later ، نظر مثبت کاربران را دوباره جلب کند. 

ویژگی Read Later به زودی به واتس اپ اضافه می شود

اپلیکیشن واتس اپ بعد از مشکلات امنیتی به وجود آمده و بی اعتمادی برخی کاربران به این برنامه در تلاش است تا بتواند کاربران خود را دوباره به استفاده از این پلتفرم دعوت کند.

به گزارش WABetaInfo، یک حساب کاربری در توییتر، از یک ویژگی جدید در این برنامه پرده برداری کرده است. این قابلیت که با نام بعدا بخوانید یا Read Later شناخته می شود، در واقع نسخه ای بهبود یافته از ویژگی چت های آرشیوی است.

این ویژگی دقیقا مثل آرشیو کردن چت ها است. همچنین کاربران می توانند برای غیر فعال کردن این قابلیت به تنظیمات چت ها مراجعه کنند. این شرکت مدتی است که روی ویژگی جدید خود به عنوان جایگزین آرشیو کار می کند. کاربر پس از آرشیو چت، دیگر اعلانی را از سمت آن گفتگو دریافت نمی کند و دلیل آن بی صدا شدن خودکار تمامی چت های وارد شده به آرشیو است، تا مزاحمت را کاهش دهد.

کاربران می توانند چت های شخصی یا گروه های خود را آرشیو کنند اما مشکل اینجاست که وقتی پیامی از طرف گفتگو های آرشیو شده دریافت شود، آنها دوباره از حالت آرشیو خارج می شوند.

با ویژگی Read Later مزاحمت ها به حداقل خود رسیده و کاربر اگر پیامی از چت های آرشیو شده دریافت کند، گفتگوی مورد نظر به صورت بی صدا باقی می ماند و هیچ اعلانی برای کاربر نمایش داده نمی شود. البته کاربران می توانند هرکدام از چت هارا که بخواهند از حالت بی صدا خارج کنند. این ویژگی هنوز در مرحله توسعه بوده و انتظار می رود به زودی به آپدیت های آینده واتس اپ اضافه شود.

ارسال نظر