تخفیف ویژه آنتی ویروس ESET را از دست ندهید

رسانه کلیک - شرکت امنیتی ESET، در جدید‌ترین پیشنهاد ویژه خود، تخفیف قابل توجهی را برای اشتراک دو ساله محصول ESET Mobile Security & Antivirus ارائه داده است.

تخفیف ویژه آنتی ویروس ESET را از دست ندهید

همزمان که گوشی‌های هوشمند همپای لپ‌تاپ‌ها و PC‌ها قدرتمند شده و به عنوان اولین گزینه ما برای برقراری ارتباطات و ذخیره داده‌های حساس به کار می‌روند، هیچ جای تعجب نیست که از مورد حمله هکر‌ها و بد‌افزار‌ها قرار بگیرند.

هکر‌ها و مجرمان سایبری در سراسر دنیا در حال تلاش هستند تا به وسیله بد‌افزار‌ها یا سایر وسایل به گوشی شما نفوذ کنند و اطلاعات حساس شما را به سرقت ببرند. البته موضوع آلوده شدن به بدافزار و ویروس تنها منحصر به گوشی‌های اندرویدی نیست و هر یک از سیستم عامل‌ها از جمله iOS نیز مشکلات خود را در این زمینه دارند؛ اما سیستم عامل اندروید به دلیل شیوع و مخاطبان بیشتر خود طبیعتاً بیش از سایر سیستم عامل‌های موبایل هدف قرار می‌گیرد. به طور کلی خبرهای مربوط به آلودگی دستگاه های مبتنی بر اندروید بیشتر از سایر سیستم عامل هاست . دلایل اصلی این اتفاق در ادامه تشریح شده است:

وجود کاربران زیاد اندروید نسبت به سایر سیستم عامل ها مانند iOS یا ویندوزفون باعث شده که بدافزار نویسان را ترغیب کند تا بدافزارهای خود را برای اندروید بنویسند چرا که بازار بزرگ تری در آن وجود دارد.

دلیل دوم می تواند آزادی های نسبتا بیشتری باشد که اندروید به کاربران خود می دهد. مثلا در سیستم عامل اندروید می توانید از هرجایی اپلیکیشن مورد نظر خود را نصب کنید ولی این موضوع در سیستم عامل iOS به چشم نمی خورد و اپلیکیشن های مورد نظرتان را باید از طریق فروشگاه اپل (AppStore) نصب کنید.

1th pic

بسته امنیتی که شرکت ESET برای دستگاه اندرویدی شما در نظر گرفته است یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند آنتی ویروس و ضد اسپم است که برای محافظت از گوشی هوشمند اندرویدی شما توسط شرکت ESET طراحی شده است. بر اساس گزارشات PC Mag، نرم‌افزار ESET Mobile Security for Android بسیار مورد بررسی قرار گرفته است و در میان مخاطبان و کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. ESET Mobile Security & Antivirus در مقایسه با سایر برنامه های امنیتی با طراحی عالی و یک طرح ضد سرقت منحصر به فرد، بسیار متفاوت عمل می‌کند.

کاربران می‌توانند از موبایل یا تبلت اندرویدی خود در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب با نرم افزار معروف و پرطرفدار ESET Mobile Security محافظت کنند. Mobile Security آخرین نسخه از برنامه امنیتی کمپانی معروف ESET برای کاربران اندروید است. این آنتی ویروس با توانایی کشف ۹۹٫۷% تهدیدهای امنیتی انتخاب بسیار خوبی برای تامین امنیت دستگاه اندرویدی به شمار می رود.

2th pic

اگر با سایت معتبر www.av-comparatives.org آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که این سایت در حوزه بررسی و رده بندی برنامه های امنیتی فعال است. این سایت در مورد ESET چنین اظهار داست: «ESET امنیت کامل برای گوشی های هوشمند اندرویدی را به ارمغان آورده و با رابط کاربری زیبای خود ما را تحت تاثیر قرار داد. عملکرد ESET Mobile Security سنجیده و متناسب ارزیابی می شود».

از دیگر ویژگی‌های کلیدی و منحصر به فرد نرم‌افزار ESET Mobile Security & Antivirus می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیر ذره بین قرار دادن تمام اپلیکیشن های نصب شده بر روی موبایل اندرویدی شما
  • دارا بودن ویژگی ضد سرقت فوق العاده قوی برای تعیین محل و کنترل تلفن گم شده شما از راه دور
  • امکان اعمل تغییرات دلخواه همچون قفل کردن گوشی، پخش صدای آژیر و غیره از راه دور
  • دارا بودن توابعی قدرتمند برای فیلتر کردن تماس ها و اس ام های دریافتی توسط کاربران و شما
  • دارا بودن تابع قدرتمند آنتی فیشینگ برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در هنگام وبگردی
  • پشتیبانی کامل از تمامی اسمارت فون و یا تبلت های اندرویدی با صفحه ی نمایش بزرگ و کوچک
  • دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده زیبا و کاربرپسند بدون هیچگونه تبلیغات آزار دهنده

3th pic

نرم‌افزار ESET Mobile Security & Antivirus با حداقل سخت‌افزار گوشی هوشمند شما اجرا می‌شود. این برنامه حداقل به ۲۵۶ مگابایت رم، ۲۰ مگابایت حافظه، پردازنده پانصد مگاهرتزی ARM7++ نیاز دارد. همچنین اتصال به یک اینترنت مناسب جهت آپدیت و به روز رسانی دیتابیس برنامه ضرروی است.

در ادامه شرکت ESET یک پیشنهاد ویژه‌ای را به کاربران ارائه داده است که می‌تواند یک معامله خوب برای شما محسوب شود. شما می‌توانید به مدت ۳۰ روز بصورت رایگان از تمامی ویژگی‌های نرم‌افزار بدون محدودیت استفاده کنید. همچنین تنها فقط با پرداخت ۱۲ دلار طی این ۳۰ روز و یا پس از آن، به مدت ۲ سال از امکانات و ویژگی‌های ESET Mobile Security & Antivirus بهره‌مند می‌شوید ضمن اینکه پشتیبانی‌های شرکت ESET طی این ۲ سال همراه شما خواهد بود. این پیشنهاد ویژه از سوی شرکت ESET به مدت محدودی در دسترس است پس بهتر است فرصت را از دست ندهید.

ارسال نظر