آخرین اخبار جام جهانی 2018 در اختیار کاربران سیری، iBooks و Apple News قرار می گیرد

رسانه کلیک - تنها یک روز تا آغاز جام جهانی باقی مانده و اپل اعلام کرده است که آخرین اخبار جام جهانی 2018 را از طریق سرویس های این شرکت در دسترس کاربران قرار می دهد.

آخرین اخبار جام جهانی 2018 در اختیار کاربران سیری، iBooks و Apple News قرار می گیرد

جام جهانی از فردا با مسابقه میان کشورهای روسیه و عربستان آغاز می شود. افراد زیادی در دنیا به دنبال آن هستند تا این رویداد بزرگ را به صورت مستقیم دنبال کرده و برخی دیگر نیز تنها پیگیر اخبار آن خواهند بود. اهالی کوپرتینو نیز از این قضیه اطلاع داشته و آخرین اخبار جام جهانی 2018 را از طریق سیری، iBooks و Apple News در اختیار کاربران خود قرار داده اند.

پشتیبانی از کشورهای برزیل، روسیه، دانمارک، لهستان، مالزی، ترکیه، تایلند، عربستان سعودی و اسرائیل اخیرا به سیری اضافه شده و شما می توانید هرگونه سوالی در مورد آنها را با دستیار هوشمند اپل در میان بگذارید. به عنوان مثال به دو سوال زیر توجه کنید:

  • کدام کشورها در گروه کشور انگلستان حضور دارند؟
  • در گروه A چه تیم هایی حاضر هستند؟

اپلیکیشن Apple News همواره با آخرین نتایج بازی ها به روز خواهد بود و اطلاعات بازیکنان نیز به صورت جداگانه و کامل در دسترس قرار گرفته است. سرویس اپل موزیک نیز برای هر تیم حاضر در جام جهانی یک پلی لیست جداگانه را در نظر می گیرد.

افرادی که اپلیکیشن های اپ استور را بررسی می کنند، هنگام برگزاری این رویداد بزرگ، مواردی که با آخرین اخبار جام جهانی 2018 سر و کار دارند را در معرض دید کاربران قرار می دهند تا بهترین استفاده از آنها به عمل آید. در اپلیکیشن Clips اپل نیز تم های گرافیکی مختلف با محتوای جام جهانی 2018 قرار گرفته و می توانید هیجان خود را به وسیله آنها با دیگران به اشتراک بگذارید.

افرادی که در کشور آمریکا یا کانادا زندگی می کنند هم می توانند به وسیله اپل تی وی رقابت های جام جهانی را به صورت زنده تماشا کنند.

ارسال نظر