دسترسی به گوگل لنز در گوشی های پیکسل و نکسوس با بروزرسانی اپلیکیشن Google Camera

رسانه کلیک - بروزرسانی اپلیکیشن Google Camera به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته و به این ترتیب، دارندگان گوشی های پیکسل و نکسوس هم اکنون می توانند از گوگل لنز نیز استفاده کنند.

دسترسی به گوگل لنز در گوشی های پیکسل و نکسوس با بروزرسانی اپلیکیشن Google Camera

غول دنیای جستجوگرها امروز بروزرسانی اپلیکیشن Google Camera را در اختیار کاربران گذاشت تا به این وسیله، امکان دسترسی به گوگل لنز را مهیا کند. گوشی هایی مانند سری پیکسل و نکسوس که از گوگل کمرا پشتیبانی می کنند، می توانند به ویژگی های هوش مصنوعی گوگل در کنار حالت های دیگر عکاسی دسترسی داشته باشند.

بر اساس اعلام 9to5Google، دسترسی به گوگل لنز در اپلیکیشن گوگل کمرا دقیقا مانند اجرای آن از طریق Google Assistant است.

گوگل از سال گذشته تصمیم گرفت تا دسترسی به Google Lens را به مرور در اختیار کاربران خود بگذارد. این ماجرا از گوشی های پیکسل و پیکسل XL آغاز شد که از طریق گوگل اسیستنت، به آن دسترسی داشتند. بعد از مدتی این ویژگی از طریق اپلکیشن Google Photos به سایر محصولات اندرویدی راه پیدا کرد و پس از آن نیز از طریق Google Assistant وارد پرچمداران شرکت های مختلف شد. اخیرا نیز به صورت یک اپلیکیشن جداگانه در پلی استور گوگل به چشم می خورد.

به نظر می رسد که سازگار کردن گوگل لنز با اپلیکیشن پیش فرض دوربین، قدم بعدی گوگل به حساب بیاید؛ چرا که در حال حاضر چنین امری روی گوشی های برند سونی و لنوو محقق شده است ( اپلیکیشن گوگل لنز در دسترس کاربران Xperia XZ2 و مدل کامپکت آن قرار گرفت ).

بروزرسانی اپلیکیشن Google Camera هم اینک ارائه شده، اما اگر دستگاه شما از گوگل کمرا پشتیبانی به عمل نمی آورد، می توانید اپلیکیشن مربوطه را به صورت مستقل از پلی استور گوگل دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن Google Lens از پلی استور گوگل

اگر شما نیز از جمله دارندگان محصولات اندرویدی بوده و این ویژگی را روی دستگاه خود به همراه دارید، تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر