مرورگر گوگل کروم برای هدست واقعیت مجازی Daydream VR عرضه شد

رسانه کلیک - به تازگی مرورگر گوگل کروم برای هدست واقعیت مجازی این غول جستجوی اینترنتی، Daydream VR منتشر شده است.

مرورگر گوگل کروم برای هدست واقعیت مجازی Daydream VR عرضه شد

مرورگر گوگل کروم محبوب ترین مرورگر در میان پلتفرم های مختلف محسوب می شود. بسیاری از کاربران اطلاعات خود را با این مرورگر همگام سازی کرده اند. بر اساس اعلام گوگل این مرورگر برای هدست واقعیت مجازی Daydream VR عرضه شده است.

این غول جستجوی اینترنتی اعلام کرده است که مرورگر کروم در اختیار صاحبان هدست های گوگل Daydream View و لنوو Mirage Solo قرار می گیرد. این دو محصول اولین نسل از هدست های واقعیت مجازی مستقل محسوب می شوند.

مرورگر گوگل کروم در هدست واقعیت مجازی این شرکت ویژگی های یکسانی با دیگر پلتفرم ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران به وسیله این مرورگر به بوک مارک های خود دسترسی دارند و می توانند در حالت ناشناس و یا Incognito Mode در اینترنت جستجو کنند.

گوگل اعلام کرده برای بهبود تجربه این مرورگر در دنیای واقعیت مجازی، ویژگی های جدیدی را به آن اضافه می کند. یکی از این ویژگی ها «حالت سینما» نام دارد. این قابلیت باعث می شود افراد تجربه کاربری بهتری در زمان مشاهده فایل های ویدیویی داشته باشند.

گوگل اعلام کرده این مرورگر در صفحه اصلی هدست واقعیت مجازی Daydream View حضور دارد و کاربران می توانند آن را به وسیله گوگل پلی استور بروزرسانی کنند.

ارسال نظر