محاسبه دقیق مساحت مکان های دلخواه با ابزار اندازه گیری Google Earth

رسانه کلیک - ابزار اندازه گیری Google Earth یک ویژگی جدید است که امکان محاسبه طول نقاط و محیط محل های در نظر گرفته شده روی نقشه را در اختیار شما قرار می دهد.

محاسبه دقیق مساحت مکان های دلخواه با ابزار اندازه گیری Google Earth

اپلیکیشن های نقشه و مسیریابی چندی است که به قابلیت محاسبه فاصله میان دو یا چند نقطه مجهز شده اند، اما اگر به دنبال ویژگی هیجان انگیزتری می گردید، پیشنهاد می کنیم که ابزار اندازه گیری Google Earth را حتما امتحان کنید.

این قابلیت به شما اجازه می دهد تا چند نقطه دلخواه و مختلف را روی نقشه رسم کرده و فاصله بین آنها یا محیطی که از اتصال آنها به یکدیگر پدید می آید را به راحتی محاسبه کنید. این ویژگی روی اپلیکیشن اندرویدی و نسخه دسکتاپ آن روی مرورگر کروم به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازهای شما است. در تصویر زیر می توانید نمونه ای از محاسبات ابزار اندازه گیری Google Earth را مشاهده کنید:

ابزار اندازه گیری Google Earth

به صورت معمول شما می توانید ابعاد مکان های بزرگ مانند پارک ها یا طول مسیر مسابقات اتوموبیل رانی را به این ترتیب اندازه گیری کنید. اگر تا به حال در مورد سایز مکان های مختلف کنجکاو بوده اید، از این پس می توانید با کمک ابزار اندازه گیری Google Earth محاسبات لازم را به راحتی انجام دهید ( مساحت خانه و زمین خود را به راحتی با گوشی به دست آورید ).

در حال حاضر می توانید از این ویژگی در نسخه دسکتاپ گوگل ارث یا اپلیکیشن اندرویدی آن استفاده کنید. بد نیست بدانید که این قابلیت در آینده نزدیک به نسخه آی او اس Google Earth نیز راه پیدا می کند. از طرف دیگر اگر قصد دارید تا ابعاد اجسام کوچکتر مانند میز کاری یا اتاق خود را اندازه بگیرید، می توانید از اپلیکیشن واقعیت افزوده گوگل که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است، استفاده کنید.

نظر شما درباره ابزار اندازه گیری Google Earth چیست؟

ارسال نظر