لانچر مایکروسافت به زودی قابلیت جذاب «تایم لاین» را به گوشی های هوشمند می آورد

رسانه کلیک - لانچر مایکروسافت قرار است قابلیت جذاب تایم لاین (Timeline) مخصوص ویندوز 10 را به سیستم عامل اندروید وارد و دسترسی به فایل ها را برای کاربران راحت تر کند.

لانچر مایکروسافت به زودی قابلیت جذاب «تایم لاین» را به گوشی های هوشمند می آورد

قابلیت تایم لاین ویندوز 10 به کاربران این پلتفرم اجازه می دهد تا اسناد و مدارکی که ظرف 30 روز گذشته روی آن کار کرده اند را در یک محل مشخص و معین مرور کرده و دسترسی راحتی به آنها داشته باشند. این ویژگی در ماه آوریل معرفی شد و به صورت کاملا هوشمند، تمامی فعالیت های کاربر را کنترل و ثبت می کند و به این ترتیب، دسترسی به فایل ها بسیار راحت خواهد بود.

بروزرسانی بعدی لانچر مایکروسافت به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد تا قابلیت تایم لاین که بسیار جذاب و شگفت انگیز است را در این پلتفرم تجربه کنند. در کنار آن، افراد استفاده کننده از سیستم عامل اندروید می توانند کار روی اسناد و مدارک ایجاد شده روی کامپیوتر خود را در تلفن هوشمندشان پیگیری کنند. به عنوان مثال شما می توانید یک فایل Word روی لپ تاپ ساخته، بخشی از متن دلخواه را در آن وارد کرده و روند ویرایش فایل یاد شده را روی گوشی خود ادامه دهید.

لانچر مایکروسافت در سیستم عامل اندروید از ویژگی Enterprise نیز پشتیبانی می کند و کاربران عضو شده در این سامانه، امکان دسترسی به اپلیکیشن های تجاری را از طریق Microsoft Intune خواهند داشت.

بد نیست بدانید که مایکروسافت ، کاربران آی او اس را نیز فراموش نکرده و مسئولان این شرکت در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده اند که قابلیت تایم لاین به واسطه مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) روی آیفون در دسترس خواهد بود و کاربران این پلتفرم قادر هستند تا وب سایت های باز شده در مرورگر مایکروسافت اج کامپیوتر یا لپ تاپ خود را به صورت همزمان روی گوشی مرور کنند.

در صورت تمایل می توانید لانچر مایکروسافت برای اندروید یا مرورگر مایکروسافت اج برای آی او اس را هم اینک به صورت کاملا رایگان از پلی استور گوگل یا اپ استور اپل دانلود کنید.

ارسال نظر