شرایط فروش فوری ایران خودرو برای 12 اسفند اعلام شد

رسانه کلیک  - شرایط فروش فوری ایران خودرو برای تاریخ 12 اسفند در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این طرح خودروهای پژو پارس LX و پژو 206 صندوقدار حضور دارند.

شرایط فروش فوری ایران خودرو برای 12 اسفند اعلام شد

شرایط فروش فوری ایران خودرو به اینترنت راه پیدا کرد. این طرح فروش از امروز ساعت 10 صبح آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. در گذشته شاهد طرح های مشابه از سوی این شرکت و سایپا بودیم ( شرایط فروش فوری ایران خودرو برای 8 اسفند 97 اعلام شد ).

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ 12 اسفند به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

زمان تحویل

پژو پارس LX 842,600,000 حداکثر 30 روز
پژو 206 صندوقدار V8 803,000,000 حداکثر 30 روز

در حالی که ایران خودرو و سایپا فروش فوری محصولات خود را آغاز کرده اند، موجودی تمام خودروها در دقایق اولیه به پایان می رسد و یا سایت ایران خودرو و سایپا دچار مشکل می شود. ( طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو 11 اسفند 97 )

قیمت های در نظر گرفته شده در طرح های فروش فوری، قیمت حاشیه بازار است ( لیست قیمت حاشیه بازار محصولات ایران خودرو اسفند 97 ). همانطور که می دانید، قیمت حاشیه بازار در مقایسه با بازار آزاد تنها 5 درصد پایین تر است ( لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا منتشر شد ).

در هفته های اخیر قیمت خودروهای داخلی در بازار افزایش چشمگیری داشته است ( نگاهی به قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد 9 اسفند 97 ). به نظر می رسد فروش فوری خودروها تاثیری در روند افزایش قیمت ها نداشته است. این امکان وجود دارد که با تحویل خودروهای پیش فروش شده و خودروهای موجود در این طرح ها، شاهد ثبات نسبی در بازار باشیم.

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو و سایپا در مقایسه با گذشته بسیار گران تر شده است. یکی در نکات جالب در رابطه با طرح های فروش این شرکت، عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده است ( طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ).

ایران خودرو و سایپا در گذشته دعوتنامه محصولات پیش فروش شده را با قیمت قدیم برای خریداران صادر کردند؛ با این حال به‌جای تحویل این محصولات، شاهد برگزاری طرح های فروش فوری با قیمت های جدید و گران هستیم!

ارسال نظر