طرح فروش فوری ایران خودرو (فروردین 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری ایران خودرو برای فردا اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو پارس سال و پژو 405 بنزینی حضور دارند.

طرح فروش فوری ایران خودرو (فروردین 98)

ایران خودرو برای چندمین روز متوالی قصد دارد محصولات خود را به صورت فروش فوری در اختیار خریداران قرار دهد ( طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو فروردین 98 ). این طرح از فردا، 28 فروردین ساعت 10 صبح آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال است.

طرح فروش فوری ایران خودرو به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

زمان تحویل

پژو پارس سال 783,384,000 30 روزه
پژو 405 بنزینی 631,584,000 30 روزه

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت های در نظر گرفته شده در این طرح قیمت حاشیه بازار است. تا به امروز ایران خودرو محصولات خود را تنها با قیمت حاشیه بازار به صورت فوری به فروش رسانده است ( شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو فروردین 98 ).

علاوه بر این شرکت، سایپا نیز از امروز فروش فوری محصولات خود را آغاز کرده است. سایپا نیز مانند ایران خودرو قصد دارد محصولات خود را در مدت زمان 30 روز در اختیار خریداران قرار دهد ( شرایط فروش فوری محصولات سایپا فروردین 98 ).

با افزایش بی سابقه قیمت خودرو در سال گذشته، شرکت ها شروع به فروش فوری و همچنین پیش فروش محصولات خود کردند. با وجود اجرای طرح های مختلف، همچنان شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد هستیم.

علاوه بر بازار آزاد، شرکت ها نیز به صورت رسمی قیمت مدل 98 خودروهای خود را افزایش داده اند ( قیمت جدید جیلی GC6 با مدل 98 اعلام شد ).

این افزایش قیمت دوباره باعث ضربه به بازار می شود. در این میان خودروهای چینی افزایش قیمت زیادی داشته اند ( قیمت خودروهای ام وی ام با مدل 98 به صورت رسمی اعلام شد ).

شاید چند سال پیش تصور فروش یک خودروی چینی با قیمتی نزدیک به 400 میلیون تومان ناممکن به نظر می رسید؛ با این حال تیگو 7 در حال حاضر با قیمتی برابر با 393 میلیون تومان به فروش می رسد ( قیمت خودروهای ام وی ام با مدل 98 به صورت رسمی اعلام شد ).

ارسال نظر