طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (14 اردیبهشت 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ 14 اردیبهشت اعلام شد. در این طرح خودروهای سمند LX و پژو 405 بنزینی حضور دارند.

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (14 اردیبهشت 98)

ایران خودرو قصد دارد فردا دو محصول خود را به صورت فوری در اختیار خریداران قرار دهد. در گذشته نیز شاهد طرح های فروش فوری خودروهای این شرکت بودیم ( شرایط فروش فوری ایران خودرو 11 اردیبهشت 98 ).

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 14 اردیبهشت 98 به شرح زیر است:

نام حودرو

قیمت (ریال)

موعد تحویل

سمند ال ایکس سال 667,714,000 30 روزه
پژو 405 بنزینی 631,584,000 30 روزه

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت های درنظر گرفته شده بر اساس قیمت حاشیه بازار است.

در هفته های اخیر قیمت خودروهای داخلی و وارداتی افزایش چشمگیری داشته اند. افزایش قیمت ها به گونه ای بوده که کیا سورنتو با قیمتی بیش از 1 میلیارد تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شود.

با شروع سال 98، شرکت ها تصمیم به افزایش قیمت خودروهای تولیدی خود گرفتند. در این میان کرمان موتور قیمت خودروی جک اس 3 را دو بار در اردیبهشت 98 افزایش داد ( قیمت جدید جک S3 دوباره اعلام شد؛ افزایش مجدد در کمتر از 10 روز ). کرمان موتور علاوه بر این خودرو، قیمت جدید جک J4 را نیز اعلام کرده است ( قیمت جدید جک J4 از سوی کرمان موتور اعلام شد ).

در صورتی که قیمت خودرو در بازار آزاد در روزهای آینده افزایشی باشد، انتظار می رود شرکت های تولیدکننده خودرو دوباره قیمت جدید محصولات خود را اعلام کنند. در این میان ایران خودرو و سایپا می توانند قیمت حاشیه بازار محصولات خود را افزایش دهند.

شرکت مدیران خودرو به تازگی فروش فوری محصولات ام وی ام و چری را آغاز کرده است که در مقایسه با گذشته، افزایش قیمت نداشته اند ( شرایط فروش فوری محصولات ام وی ام اردیبهشت 98 ).

ارسال نظر