طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (8 اردیبهشت 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ 8 اردیبهشت اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو 405 بنزینی و پژو 405 دوگانه سوز حضور دارند.

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (8 اردیبهشت 98)

ایران خودرو برای چندمین روز متوالی تعداد محدودی از محصولات خود را به صورت فروش فوری در اختیار خریداران قرار می دهد ( شرایط فروش فوری ایران خودرو 7 اردیبهشت 98 ).

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ 8 اردیبهشت به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

موعد تحویل

پژو 405 بنزینی SLX

678,884,000 30 روز
پژو 405 دوگانه سوز GLX 655,784,000 30 روز

این طرح فروش از فردا ساعت 10 صبح آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال باقی می ماند. همانطور که مشاهده می کنید، قیمت های در نظر گرفته شده در این طرح بر اساس قیمت حاشیه بازار است.

در حالی که ایران خودرو و سایپا خودروهای تولیدی خود را به صورت فروش فوری در اختیار خریداران قرار می دهند، همچنان شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد هستیم ( نگاهی به قیمت خودروهای داخلی در بازار 5 اردیبهشت 98 ).

دیروز شاهد انتشار خبری در فضای مجازی بودیم که تاریخ تحویل خودروهای پیش فروش شده را مشخص می کرد. بر اساس این خبر، تمام خودروهایی که از سوی ایران خودرو و سایپا در سال 97 پیش فروش شده اند، تا پایان مهر 98 به مشتریان تحویل داده می شود ( خودروهای پیش فروش شده تا آخر مهر ماه تحویل خریداران می شود ).

با شروع سال 98، شرکت های مختلف قیمت محصولات خود با مدل 98 را اعلام کردند ( قیمت جدید جک S3 با مدل 98 به صورت رسمی اعلام شد ). شرکت مدیران خودرو که خودروهای ام وی ام را در بازار ایران به فروش می رساند، به تازگی قیمت جدید محصولات خود را مشخص کرده است ( قیمت خودروهای ام وی ام با مدل 98 به صورت رسمی اعلام شد ).

در صورتی که میزان تولید شرکت های ایران خودرو و سایپا افزایش پیدا نکند، در آینده شاهد افزایش بیشتر قیمت ها در بازار آزاد خواهیم بود.

ارسال نظر