اعلام نتیجه قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۲ آبان ماه

امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ نتایج قرعه کشی فروش محصولات ایران خودرو که از ۱۹ آبان آغاز شده بود با حضور نهاد‌های نظارتی اعلام می‌شود.

اعلام نتیجه قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۲ آبان ماه

پس از پایان ثبت نام در بیست و پنجمین طرح فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو که از ۱۹ آبان تا پایان دیروز ۲۱ آبان ادامه داشت امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۰ قرعه کشی ایران خودرو انجام می شود و نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که این مرحله از فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو (رانا پلاس، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ دو) به دلیل صدور مجوز جهت فک رهن برندگان ایران خودرو، متفاوت از فروش فوری محصولات خودرویی در گذشته می‌باشد.

قیمت خودروهای ایران‌خودرو در این مرحله از فروش فوری جدید و با افزایش همراه بود و همچنین قیمت خودروهای عرضه شده نیز قطعی و با موعد تحویل ۳ ماهه و استثنائا برای یکی از محصولات ۴۵ روزه می‌باشد.

بیشتر بدانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو (۲۰ آبان)

اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۰ (عرضه با سند آزاد)

مراسم قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ساعت ۱۰ امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ با حضور نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار می‌شود. تمامی شرایط قرعه کشی در این بخشنامه نیز اعمال خواهد شد. نکته قابل توجه برندگان ایران خودرو این است که این خودرو‌ها بصورت سند آزاد عرضه خواهند شد.

مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری ۲۲ آبان ۱۴۰۰

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید. به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع کرده و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه‌کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

ارسال نظر