ایران خودرو قیمت جدید خودروی دنا را اعلام کرد

رسانه کلیک – قیمت جدید خودروی دنا به صورت رسمی مشخص شد. این خودرو از این پس با قیمت 66 میلیون تومان در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ایران خودرو قیمت جدید خودروی دنا را اعلام کرد

شرکت ایران خودرو پس از اعلام قیمت جدید دنا پلاس، تصمیم گرفت قیمت جدید خودروی دنا را مشخص کند ( قیمت جدید دنا پلاس از سوی ایران خودرو اعلام شد ). این خودرو در مقایسه با گذشته افزایش قیمتی بیش از 40 درصد را تجربه کرده است.

قیمت جدید خودروی دنا برابر با 66 میلیون بوده که در مقایسه با 47 میلیون گذشته، افزایش چشمگیری را تجربه می کند. افزایش قیمت این خودرو تفاوت چندانی با نسخه پلاس آن ندارد. خریداران برای تصاحب نمونه پلاس آن، باید در حساب بانکی خود 76 میلیون تومان پول داشته باشند.

هفته آینده قیمت تمام خودروهای داخلی اعلام می شود. سایپا به تازگی قیمت جدید خودروی سراتو را اعلام کرده که افزایش چشمگیری را در مقایسه با قیمت قبلی خود تجربه کرده است ( قیمت جدید کیا سراتو و پراید 151 SE از سوی سایپا اعلام شد ).

خودروها نیز مانند تمام اجناس در ماه های اخیر افزایش قیمت زیادی داشتند که علت اصلی آن افزایش نرخ ارز است. انتظار می رود با افزایش عرضه خودرو از سوی شرکت ها، قیمت آن ها در بازار روند کاهشی خود را ادامه دهد ( کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار؛ آیا این روند ادامه پیدا می کند؟ ).

خودروی دنا به موتور EF7 مجهز شده است. این موتور 4 سیلندر حجمی برابر با 1646 سی سی داشته و قادر به تولید 115 اسب بخار قدرت است. گشتاور تولیدی این موتور یورو 4 به 157 نیوتون متر می رسد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، سرعت این خودرو در مدت زمان 13.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر می رسد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو برابر با 7.74 لیتر است و گنجایش مخزن سوخت آن به 60 لیتر می رسد. از دیگر مشخصات این خودرو می توان به جعبه دنده 5 سرعته دستی و فضای صندق عقب 500 لیتری اشاره کرد.

ارسال نظر