دو خودروی جدید ایران خودرو در دهه فجر معرفی می شوند

رسانه کلیک - شرکت ایران خودرو قصد دارد در دهه فجر از دو خودروی جدید رونمایی کند. در حال حاضر نام و مشخصات این خودروها مشخص نشده است.

دو خودروی جدید ایران خودرو در دهه فجر معرفی می شوند

دبیر انجمن قطعه سازان در گردهمایی جهادگران عرصه تولید و خودکفایی اعلام کرد: «ایران‌ خودرو از دو خودروی جدید در دهه فجر رونمایی خواهد کرد که زنجیره تامین و قطعه‌سازان در این رونمایی شریک خواهند بود.»

مازیار بیگلو ادامه داد: «از مدیرعامل ایران‌ خودرو برای اصلاح قیمت قطعات و پرداخت عادلانه مطالبات قطعه سازان متشکر هستیم.»

دبیر انجمن قطعه سازان با اعلام اینکه تحریم ها را شکست دادیم و تا آخر در کنار خودروسازان ایستاده ایم، افزود: «جامعه ظرفیت افزایش قیمت خودرو در سال جاری را ندارد، قیمت مواد اولیه عقلانی نیست و باید با قیمت تمام شده این مواد به ما داده شود تا هزینه های تولید منطقی شود.»

بیگلو در نهایت عنوان کرد: «هر زمان قیمت خودرو افزایش یافته، نارضایتی مردم از کیفیت بیشتر شده است.»

ایران خودرو تا پایان امسال خودروی پژو 207 با سقف شیشه ای را وارد بازار خواهد کرد ( زمان عرضه دنا پلاس اتوماتیک و پژو 207 با سقف پانوراما اعلام شد ). در حال حاضر نمی توان در رابطه با دو خودروی جدید ایران خودرو اظهار نظری کرد ( با مشخصات و تجهیزات دنا پلاس توربو اتوماتیک آشنا شوید ). سایپا نیز در سه سال آینده از 8 خودروی جدید رونمایی می کند ( 8 خودروی جدید سایپا در سه سال آینده معرفی می شوند ).

ارسال نظر