شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مردادماه 1402 اعلام شد

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه منتخبین سامانه یکپارچه با اولویت تحویل پاییز و زمستان 1402 اعلام شد.

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مردادماه 1402 اعلام شد

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه منتخبین سامانه یکپارچه با اولویت تحویل پاییز و زمستان 1402 اعلام شد. در این شرایط پنج خودرو پژو 207 دنده‌ای، پژو 207 اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز، دنا پلاس توربو دنده‌ای و دنا پلاس معمولی حضور دارند. مبلغ مطالبه شده برای تمامی این خودروها از نوع پیش پرداخت است. در نتیجه قیمت قطعی خودرو در زمان ارسال دعوتنامه و تسویه حساب نهایی مشخص خواهد شد.

متقاضیانی که شامل بخشنامه پیش فروش ایران خودرو می‌شوند، در نوبت اول سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و موعد تحویل خودرو آن‌ها پاییز و زمستان 1402 اعلام شده است. ایران خودرو برای این گروه از متقاضیان پیامکی جهت اطلاع ارسال کرده است.

همچنین بخوانید: شرایط پیش فروش ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه اعلام شد

موعد تحویل محصولات عرضه شده در بخشنامه پیش فروش ایران خودرو، آذر و دی ماه 1402 اعلام شده است. تنها تحویل دنا پلاس معمولی اندکی زودتر از سایر خودروها اتفاق می‌افتد و سایر خودروها در دی ماه 1402 تحویل داده خواهند شد. سود انصراف 13 درصدی و سود مشارکت 16 درصدی سالیانه از دیگر مشخصات این طرح هستند.

جدول شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مردادماه 1402:

شرایط پیش فروش ایران خودرو مردادماه 1402

از بین خودروهای ارائه شده در شرایط پیش فروش ایران خودرو، پژو 207 سود قابل توجهی را برای خریداران دارد. اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو در نسخه دنده‌ای حدود 200 میلیون تومان است. این اختلاف قیمت در نسخه اتوماتیک پژو 207 به حدود 350 میلیون تومان افزایش می‌یابد. اختلاف بازار و کارخانه دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای نیز در حدود 200 میلیون تومان است. سورن پلاس دوگانه سوز با همین میزان اختلاف قیمت در بازار به فروش می‌رسد. در مورد دنا پلاس، اختلاف قیمت بیشتری را شاهد هستیم. قیمت کارخانه این خودرو حدود 350 میلیون تومان است اما در بازار آزاد با نرخ 590 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. بنابراین انتخاب هرکدام از این خودروها برای مشتریان با سود قابل توجهی همراه خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر