طرح جدید فروش فوری ایران خودرو (آذر 97)

رسانه کلیک - جزئیات طرح جدید فروش فوری ایران خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. خودروها در این طرح در مدت زمان 30 روز به خریدار تحویل داده می شود.

طرح جدید فروش فوری ایران خودرو (آذر 97)

به نظر می رسد در آینده نزدیک قیمت جدید خودروهای تولید داخل اعلام شود. ایران خودرو یکی از شرکت هایی بوده که فروش فوری برخی از محصولات تولیدی خود را آغاز کرده است.

در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو، پژو پارس LX اتوماتیک سال، هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک و وانت آریسان دوگانه سوز حضور دارد. قیمت این خودروها در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است که برای مثال می توان به هایما S7 اشاره کرد.

خریداران در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو باید برای تحویل خودروی سفارشی خود 30 روز منتظر بمانند. به نظر می رسد افزایش قیمت خودرو باعث شده شرکت های خودروسازی محصولات تولیدی خود در انبار را به بازار تزریق کنند.

نام خودرو رنگ های قابل عرضه قیمت مصوب فروش (ریال) موعد تحویل
پژو پارس LX اتوماتیک سال مشکی، خاکستری، سفید، نقره ای، آبی، رویال 790,000,000 30 روزه
هایما S7 توربوشارژ دنده اتوماتیک مشکی، خاکستری، سفید، سبز زیتونی، قهوه ای اسپرسو 1,940,000,000 30 روزه
وانت آریسان دوگانه سوز سفید 342,000,000 30 روزه

خودروهای موجود در این طرح دارای ظرفیت محدود هستند، در همین راستا ثبت نام از 26 آذر ماه تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه پیدا می کند.

در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه از هر خودرو است. کلیه مشتریانی که 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کرده اند، قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند. هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت به صورت یکطرفه ابطال می شود.

در راستای سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد نمایندگی در زمان ثبت نام قابل انتخاب نخواهد بود. خریداران می توانند از 1 دی به مدت 5 روز، نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ارسال نظر