قیمت جدید دنا پلاس از سوی ایران خودرو اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت جدید دنا پلاس مشخص شد. این خودرو با افزایش قیمت بیش از 40 درصد، با قیمت 76 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت جدید دنا پلاس از سوی ایران خودرو اعلام شد

شرکت های تولیدکننده خودرو در حال اعلام قیمت جدید خودروهای تولیدی خود هستند. در این میان ایران خودرو نیز تصمیم گرفته قیمت برخی از محصولات خود را به صورت رسمی اعلام کند که در این میان می توان به قیمت جدید دنا پلاس اشاره کرد.

این خودرو که در گذشته دارای قیمت کارخانه ای 53,153,000 تومان بود، از این پس با قیمت 76 میلیون تومان در اختیار خریداران قرار می گیرد. ایران خودرو تصمیم گرفته قیمت این خودرو را در مقایسه با گذشته 43 درصد افزایش دهد.

افزایش قیمت دنا پلاس در مقایسه با پژو 207 دستی کمتر است ( قیمت جدید پژو 207 دستی اعلام شد ). افزایش قیمت ارز در ماه های گذشته و همچنین بازگشت تحریم ها، باعث شده بسیاری از اجناس افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کنند.

در حالی که وزیر صنعت دیروز به این موضوع اشاره کرده بود که قیمت جدید خودروهای داخلی تا هفته آینده اعلام می شود، برخی شرکت ها فروش فوری محصولات خود با قیمت جدید را شروع کرده اند ( قیمت جدید خودروهای داخلی تا هفته آینده اعلام می شود ).

دنا پلاس به موتور 4 سیلندر EF7 مجهز شده است. این موتور 16 سوپاپه دارای حجمی برابر با 1646 سی سی است و حداکثر قدرتی برابر با 115 اسب بخار و حداکثر گشتاوری برابر با 157 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

بر اساس اعلام ایران خودو ، سرعت این محصول در مدت زمان 13.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن برابر با 7.94 لیتر در هر 100 کیلومتر است. ظرفیت مخزن سوخت خودروی دنا پلاس به 60 لیتر می رسد.

از تجهیزات این خودرو می توان به ترمز ضد قفل ABS، مانیتور لمسی، 2 عدد کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، دوربین دید عقب، سانروف و کروز کنترل اشاره کرد.

ارسال نظر