قیمت جدید هیوندای النترا از سوی کرمان موتور اعلام شد (فروردین 98)

رسانه کلیک - کرمان موتور قیمت جدید هیوندای النترا را اعلام کرد. این خودرو از این پس با قیمت 424,500,000 تومان به فروش می رسد.

قیمت جدید هیوندای النترا از سوی کرمان موتور اعلام شد (فروردین 98)

شرکت های خودروسازی تصمیم گرفته اند قیمت جدید محصولات خود را برای سال 98 اعلام کنند. در حالی که قیمت ارز تغییرات چندانی را نسبت به سال گذشته تجربه نکرده، شرکت ها در حال افزایش قیمت خود هستند. لازم به ذکر است؛ کاهش قیمت ارز تاثیری در قیمت خودروها نداشته و تنها افزایش آن باعث اعلام قیمت جدید از سوی شرکت ها می شود!

چند روز پیش قیمت جدید خودروهای بی ام و در بازار ایران مشخص شد ( قیمت جدید خودروهای بی ام و در ایران اعلام شد فروردین 98 ). دیروز نیز کرمان موتور قیمت خودروی جک اس 5 اتومات را به صورت رسمی اعلام کرد ( قیمت جدید جک S5 اتوماتیک اعلام شد فروردین 98 ).

به تازگی کرمان موتور تصمیم گرفته قیمت جدید هیوندای النترا را اعلام کند. این خودرو در مقایسه با گذشته، افزایش قیمتی نزدیک به 6 میلیون تومان داشته است.

نام خودرو

قیمت قبل (تومان)

قیمت جدید (تومان)

هیوندای النترا 2018 419,000,000 424,500,000

فروش این خودروی کره ای از امروز، 20 فروردین ماه از سوی شرکت کرمان موتور آغاز خواهد شد. شاید جالب باشد بدانید این خودرو تا سال 96 قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان داشت!

هیوندای النترا به یک موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر مجهز شده که دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 است. این موتور قدرتی برابر با 152 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد که این قدرت، توسط یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

این خودرو به ترمزهای جلوی دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی مجهز شده است. حداکثر سرعت این خودرو به 202 کیلومتر بر ساعت می رسد و حجم باک بنزین آن برابر با 50 لیتر است.

کروز کنترل، دوربین دید عقب، استارت دکمه ای، سانروف، صندلی های چرمی، کرمگن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه بخشی از تجهیزات و امکانات رفاهی هیوندای النترا را تشکیل می دهند.

ارسال نظر