قیمت جدید هیوندای النترا و آزرا از سوی کرمان موتور اعلام شد

رسانه کلیک - شرکت کرمان موتور قیمت جدید هیوندای النترا و آزرا را به صورت رسمی اعلام کرد. فروش این محصولات از 22 دی ماه آغاز می شود.

قیمت جدید هیوندای النترا و آزرا از سوی کرمان موتور اعلام شد

در هفته های گذشته شاهد اعلام قیمت برخی از خودروهای داخلی از سوی شرکت های مختلف بودیم. ایران خودرو دیروز قیمت جدید خودروهای خود را به صورت رسمی اعلام کرد ( قیمت جدید محصولات ایران خودرو به صورت رسمی اعلام شد ).

به تازگی شرکت کرمان موتور به عنوان سازنده خودروهای هیوندای در ایران، قیمت جدید هیوندای النترا و هیوندای آزرا را اعلام کرده است.

هیوندای النترا مدل 2018 از تاریخ 22 دی ماه با قیمت 342,500,000 تومان به فروش می رسد که افزایش قیمت چشمگیری را در مقایسه با گذشته تجربه کرده است.

علاوه بر این خودرو، هیوندای آزرا نیز از تاریخ 22 دی ماه به فروش می رسد که البته برای تحویل آن، باید چند ماه صبر کرد.

مدل 2018 هیوندای آزرا با زمان تحویل اسفند 97 با قیمت 648 میلیون تومان و مدل 2019 آن با زمان تحویل اردیبشهت 98 با قیمت 681 میلیون تومان به فروش می رسد.

هیوندای آزرا به موتور 2359 سی سی مجهز شده که از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. قدرت تولیدی این موتور که برابر با 187 اسب بخار است، توسط یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ ها منتثل می شود.

این خودروی کره ای به ترمزهای جلو و عقب دیسکی مجهز شده و حداکثر سرعت آن به 213 کیلومتر بر ساعت می رسد. حجم باک بنزین این خودرو برابر با 70 لیتر است.

هیوندای آزرا 2018 به کروز کنترل هوشمند، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، گرمکن صندلی های عقب و جلو، سردکن صندلی های جلو، چراغ های جلو و عقب LED، سنسور باران و سیستم صوتی Infinity مجهز شده است.

انتظار می رود در روزهای آینده قیمت جدید محصولات سایپا نیز اعلام شود. در رابطه با میزان افزایش قیمت محصولات سایپا نمی توان اظهار نظر قطعی کرد.

ارسال نظر