قیمت جدید هیوندای النترا و آزرا به همراه شرایط فروش آن‌ها اعلام شد

رسانه کلیک - کرمان موتور قیمت جدید هیوندای النترا و هیوندای آزرا را به همراه شرایط فروش این دو محصول در اختیار رسانه ها قرار داد.

قیمت جدید هیوندای النترا و آزرا به همراه شرایط فروش آن‌ها اعلام شد

فروش نقدی خودروهای هیوندای النترا و هیوندای آزرا از سوی شرکت کرمان موتور از امروز، 13 اسفند 97 آغاز شده است.

قیمت جدید هیوندای النترا و هیوندای آزرا به همراه شرایط فروش آن‌ها به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (تومان)

زمان تحویل

هیوندای آزرا 2018 748,000,000 60 روز کاری
هیوندای آزرا 2019 848,000,000 60 روز کاری
هیوندای النترا 2018 419,000,000 60 روز کاری

نزدیک به دو ماه پیش، 22 دی ماه قیمت جدید هیوندای النترا و هیوندای آزرا از سوی شرکت کرمان موتور اعلام شده بود ( قیمت جدید هیوندای آزرا و النترا از سوی کرمان موتور اعلام شد ). این قیمت ها در مقایسه با قیمت های کنونی، ارزان تر بودند که با توجه به قیمت پایین تر ارز، منطقی به نظر می رسد.

علاوه بر کرمان موتو ر، شرکت های دیگر مانند مدیران خودرو نیز قیمت جدید محصولات خود و همچنین شرایط فروش آن ها را به صورت نقدی و اقساطی اعلام کرده اند ( شرایط فروش محصولات مدیران خودرو اسفند 97 ).

قیمت خودروها در بازار افزایش چشمگیری داشته است. این موضوع در رابطه با خودروهای داخلی و همچنین وارداتی نیز صادق است. شرکت های ایران خودرو و سایپا سعی کرده اند با طرح های فروش فوری خود، تا حدودی باعث کاهش قیمت در بازار شوند ( شرایط فروش فوری ایران خودرو برای 12 اسفند اعلام شد ).

پس از مدت ها انتظار، به نظر می رسد خودروهای دپو شده در گمرک ترخیص می شوند. در حالی که این موضوع به معنای افزایش عرضه در بازار است، افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر مانع کاهش قیمت خودروهای وارداتی در بازار آزاد می شود.

در صورتی که سال آینده همچنان شاهد افزایش قیمت ارز و همچنین محدودیت در واردات خودرو باشیم، قیمت خودروهای وارداتی با افزایش روبه‌رو می شوند.

ارسال نظر