جگوار XF 300 اسپرت سال آینده میلادی از راه می رسد

رسانه کلیک - خودروی جگوار XF 300 اسپرت سال آینده میلادی روانه بازار می شود. این خودرو از موتور 2.0 لیتری با امکان تولید 296 اسب بخار بهره می برد.

جگوار XF 300 اسپرت سال آینده میلادی از راه می رسد

شرکت جگوار به تازگی مدل 2019 خودروهای سری XF را برای بازار ایالات متحده آمریکا رونمایی کرد. در این میان شاهد عرضه خودروی جگوار XF 300 اسپرت در سال آینده میلادی خواهیم بود. این نمونه ویژه با قیمت پایه 63,810 دلار به فروش می رسد.

طراحی کابین این خودرو در مقایسه با دیگر نمونه های مدل 2019 جگوار XF تفاوت چندانی ندارد. جگوار برای صندلی های جلو و فرمان از لوگوی اسپرت استفاده کرده است.

قدرت جگوار XF 300 اسپرت را یک موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر تامین می کند. این خودرو قادر به تولید 296 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور است. قدرت تولیدی این موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ های جگوار ایکس اف 300 اسپرت منتقل می شود.

خریداران می توانند این خودرو را در نسخه ای مجهز به سیستم چهار چرخ محرک نیز سفارش دهند. قیمت در نظر گرفته شده برای این سیستم برابر با 3000 دلار است.

سرعت خودروی جگوار XF 300 اسپرت در مدت زمان 5.6 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر می رسد و حداکثر سرعت آن نیز روی 194 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

جگوار علاوه بر عرضه یک نمونه ویژه، برای خودروهای سری XF تجهیزات بیشتری را در نظر گرفته است. این محصولات دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی Touch Pro به صورت استاندارد هستند و همچنین به صفحه نمایش 10 اینچی لمسی مجهز می شوند.

نسل جدید جگوار XF از اپل کارپلی و اندروید Auto پشتیبانی می کند. بالاترین تریم های این خودرو به رینگ های 19 اینچی 7 پره مجهز می شود و همچنین دارای سیستم ناوبری Navigation Pro و وای فای هات اسپات به صورت استاندارد هستند. سیستم ناوبری این خودرو از دستورات صوتی پشتیبانی می کند.

ارسال نظر