تصاویر مدل 2020 بی ام و سری 7 لو رفت!

رسانه کلیک - تصاویر مدل 2020 بی ام و سری 7 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو در مقایسه با نمونه کنونی خود تغییرات کمی را تجربه کرده است.

تصاویر مدل 2020 بی ام و سری 7 لو رفت!

به نظر می رسد بی ام و نتوانسته به خوبی از تصاویر مدل 2020 خودروهای سری 7 محافظت کند چرا که این تصاویر به اینترنت راه پیدا کرده است.

تصاویر مدل 2020 بی ام و سری 7 به طراحی مشابه جلوپنجره آن با بی ام و X7 اشاره می کند. این سبک طراحی باعث شده این خودرو باشکوه تر به نظر برسد.

با توجه به چرخه عمر بی ام و سری 7، به نظر می رسد تغییرات بیشتر از استفاده از جلوپنجره جدید باشد. چراغ های جلوی این خودرو از طراحی جدیدی بهره می برد و در مقایسه با نسل کنونی خود باریک تر هستند.

بی ام و تصمیم گرفته کاپوت این خودرو را بازطراحی کند. در این تصاویر نمی توان به خوبی نحوه طراحی کاپوت را مشاهده کرد چرا که خودروی موجود در این تصاویر به رنگ سفید است.

در نمای جانبی نیز شاهد اعمال تغییراتی هستیم. خطوط در نظر گرفته برای این خودرو در مقایسه با گذشته تغییر کرده است. در بخش پشتی این خودرو تغییرات کمی به چشم می خورد؛ با این حال بی ام و گرافیک های جدیدی برای چراغ های LED این بخش در نظر گرفته است.

بی ام و تصمیم گرفته طراحی اگزوزها را تغییر دهید تا ابعاد بزرگتری داشته باشند. این خودرو در نمونه های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بالاترین مدل این خودرو، M760i به قطعات فلزی با رنگ طلایی و مسی مجهز می شود. این رنگ ها برای آینه های جانبی، نشان موتور 12 سیلندر و حتی رینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط BMWBlog، این کمپانی آلمانی قصد دارد هفته آینده مدل 2020 بی ام و سری 7 را در معرض دید عموم قرار دهد.

ارسال نظر