سیتروئن C3 مدل 2020 با طراحی جدید معرفی شد

رسانه کلیک - سیتروئن C3 مدل 2020 از راه رسید. این مدل که یک فیس لیفت محسوب می شود، در مقایسه با مدل قبلی بهبودهایی را در طراحی خود تجربه کرده است.

سیتروئن C3 مدل 2020 با طراحی جدید معرفی شد

سیتروئن از مدل فیس لیفت خودروی C3 هاچ بک رونمایی کرد. این خودروی فرانسوی در بازار باید با خودروهایی مانند فولکس واگن پولو، رنو کلیو، فورد فیستا و تویوتا یاریس رقابت کند. طراحی بخش جلویی سیتروئن C3 جدید با الهام از خودروی مفهومی CXperience بازطراحی شده است. در این بخش شاهد استفاده از چراغ های LED به همراه چراغ های دی لایت LED هستیم. برای این خودرو رینگ های جدیدی طراحی شده که حداکثر 17 اینچی هستند.

سیتروئن C3 مدل 2020

سیتروئن C3 مدل 2020 قابلیت شخصی سازی بالایی دارد. خریداران می توانند آن را با رنگ های متنوع، بدنه دو رنگ، رنگ کابین جدید و پکیج گرافیکی سفارش دهند. سیتروئن 4 رنگ برای سقف، 3 طرح گرافیکی سقف و 7 رنگ بدنه برای آن درنظر گرفته و خریداران می توانند از میان آن ها، رنگ موردنظر خود را انتخاب کنند.

در کابین این خودروی فرانسوی نیز بهبودهایی دیده می شود که برای مثال می توان به استفاده از چوب اشاره کرد. این خودرو از صندلی های پیشرفته و راحت مشابه با سیتروئن C4 کاکتوس و C5 Aircross بهره می برد.

سیتروئن C3 مدل 2020

به علت استفاده از فوم مخصوص، این صندلی ها حس راحتی بیشتری را به سرنشینان منتقل می کنند. سیستم سرگرمی و اطلاعات آن دارای نمایشگر 7 اینچی لمسی و همچنین قابلیت تشخیص صداست. خریداران در این خودرو به اپل کارپلی و اندروید اتو دسترسی دارند.

مشخصات فنی سیتروئن C3 مدل 2020

مشخصات فنی سیتروئن C3 مدل 2020

این خودرو با موتورهای مختلفی به فروش می رسد. موتور بنزینی 3 سیلندر 1.2 لیتری Puretech قادر به تولید 82 و یا 108 اسب بخار قدرت است. مدل دیزلی به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری BlueHDi مجهز شده که قدرتی برابر با 98 اسب بخار تولید می کند. خریداران می توانند در قدرتمندترین مدل بنزینی و دیزلی این خودرو، گیربکس 6 سرعته خودکار را سفارش دهند.

ارسال نظر