هوندا سیویک Type R مدل 2020 با بهبودهای جزئی رونمایی شد

رسانه کلیک - هوندا سیویک Type R مدل 2020 از راه رسید. این خودروی ژاپنی در مقایسه با مدل قبلی خود چندین بهبود ظاهری و فنی را تجربه کرده است.

هوندا سیویک Type R مدل 2020 با بهبودهای جزئی رونمایی شد

هوندا در گذشته مدل 2020 خودروهای سیویک و سیویک Si را معرفی کرده بود و حال شاهد رونمایی از نسخه جدید سیویک Type R هستیم. هوندا سیویک Type R مدل 2020 در مقایسه با مدل گذشته به جلو پنجره نسبتا بزرگتری مجهز شده که باعث بهبود تنفس موتور می شود. هوندا برای این خودرو رنگ اختصاصی Boost Blue را در نظر گرفته است.

این خودرو علاوه بر ظاهر خود، در بخش فنی نیز بهبودهایی را تجربه کرده است. این خودرو از روتورهای ترمز جدیدی بهره می برد که همراه با پدهای جدید، عملکرد بهتری از خود نشان می دهند. این خودروی ژاپنی به سیستم تعلیق بهبود یافته مجهز شده که برای افزایش راحتی سرنشینان در رانندگی معمولی، دمپرهای آن بهینه سازی شده اند.

مهندسان هوندا برای بخش پشتی از بوش‌ های جدیدی استفاده کرده اند که در مقایسه با گذشته سفت تر هستند. هوندا با اصلاح سیستم تعلیق جلو، موفق به انتقال حس بهتر رانندگی به راننده و کاهش اصطکاک شده است. در کابین این هاچ بک شاهد حضور فرمان جدیدی هستیم که با چرم آلکانترا پوشانده شده است. دسته دنده در این خودرو بازطراحی شده است. این خودروی ژاپنی به صورت استاندارد از سیستم Honda Sensing بهره می برد.

مشخصات فنی هوندا سیویک تایپ R مدل 2020

مشخصات فنی هوندا سیویک تایپ R مدل 2020

این خودرو مانند گذشته از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بهره می برد. این موتور قادر به تولید 306 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور است. این قدرت توسط گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌ های جلو منتقل می شود. راننده می تواند برای رانندگی با این خودرو سه حالت کامفورت، اسپرت و R پلاس را انتخاب کند. این حالت ها میزان سفتی سیستم تعلیق و پاسخ دهی فرمان را تغییر می دهند.

ارسال نظر