اولین تصاویر هیوندای سوناتا 2020 با طراحی کاملا متفاوت لو رفت!

رسانه کلیک - هیوندای سوناتا 2020 ماه آوریل به صورت رسمی معرفی می شود؛ با این حال اولین تصاویر از این خودروی کره ای فاش شده است.

اولین تصاویر هیوندای سوناتا 2020 با طراحی کاملا متفاوت لو رفت!

در نمایشگاه خودروی نیویورک در ماه آوریل سال جاری میلادی با نسل جدید هیوندای سوناتا ملاقات می کنیم. بر اساس اعلام هیوندای، این خودروی جدید با طراحی کاملا متفاوت معرفی و روانه بازار می شود ( هیوندای سوناتا 2020 با طراحی متفاوت از راه می رسد ).

امروز اولین تصاویر از هیوندای سوناتا 2020 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. اگر چه این تصاویر کیفیت بالایی ندارند؛ با این حال می توان به نحوه طراحی این خودرو پی برد. این خودرو از طراحی کاملا متفاوتی در مقایسه با نسل کنونی خود بهره می برد.

به نظر می رسد در طراحی نسل هشتم سوناتا، از خودروی مفهومی Le Fil Rouge الهام گرفته شده است. بخش جلویی این خودرو دارای طراحی تهاجمی بوده و از چراغ های تمام LED بهره می برد.

در بخش پشتی هیوندای سوناتا 2020 شاهد حضور چراغ یکپارچه هستیم. در حالت کلی می توان طراحی این بخش را مشابه با هوندا سیویک سدان دانست.

تصویری از کابین این خودرو منتشر شده که کنسول مرکزی آن را به نمایش می گذارد. بر اساس این تصویر، کیفیت کابین این خودروی کره ای در مقایسه با نمونه کنونی افزایش پیدا می کند.

انتظار می رود هیوندای سوناتا 2020 با موتورهای نسل موجود در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه شود. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ 245 اسب بخاری، موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی 185 اسب بخاری، موتور 2.0 لیتری هیبریدی 193 اسب بخاری و پلاگین هیبریدی 202 اسب بخاری این موتورها را تشکیل می دهند.

این احتمال وجود دارد که نسل آینده هیوندای سوناتا فاقد موتور 1.6 لیتری توربوشارژ نسل کنونی باشد. گزارش ها به حدف گیربکس 6 سرعته خودکار نسل کنونی و جایگزینی آن با یک جعبه دنده جدید 8 سرعته اتوماتیک اشاره می کنند.

برخی گزارش ها خبر از معرفی کراس اوور جدید هیوندای در نمایشگاه خودروی نیویورک داده اند ( کراس اوور جدید هیوندای در راه است؛ یک خودروی ارزان قیمت ). انتظار می رود این محصول قیمت پایین تری در مقایسه با دیگر خودروهای شاسی بلند این برند کره ای باشد.

ارسال نظر