هیوندای سوناتا 2020 با طراحی متفاوت از راه می رسد

رسانه کلیک - هیوندای سوناتا 2020 دارای طراحی متفاوتی خواهد بود. این خودرو در ماه های آینده به صورت رسمی معرفی و روانه بازار می شود.

هیوندای سوناتا 2020 با طراحی متفاوت از راه می رسد

امسال از اهمیت بالایی برای شرکت های کیا، هیوندای و جنسیس برخوردار است. این سه برند سازنده خودروهای کره ای در 10 ماه آینده از 13 خودروی جدید رونمایی می کنند. هیوندای سوناتا 2020 یکی از این محصولات جدید محسوب می شود.

هیوندای برای این خودروی سدان برنامه های بزرگی در نظر دارد. در گذشته تصاویر جاسوسی این خودرو در فضای مجازی منتشر شده بود که خبر از طراحی کاملا متفاوت آن در مقایسه با نسل کنونی می داد.

همانطور که می دانید، در سال های اخیر فروش خودروهای سدان با کاهش مواجه بوده است و کراس اوورها توانسته اند فروش بسیار بالایی را در بازار تجربه کنند.

هیوندای قصد دارد با معرفی نسل جدید خودروی سوناتا، تغییری را در این موضوع اعمال کند. این کمپانی به دنبال معرفی یک خودروی متفاوت مانند مدل 2011 هیوندای سوناتا است.

مدیر بخش طراحی هیوندای، آقای Lee در مصاحبه ای با MotorTrend اعلام کرده است:

طراحی نسل جدید سوناتا برای ما بسیار چالش برانگیز است چرا که سهم خودروهای سدان از بازار در حال کاهش است. خودروهای SUV افزایش فروش را در بازار تجربه می کنند.

هیوندای برای دستیابی به این هدف، به جای یک خودرو با طراحی سنتی، قصد دارد یک محصول 4 درب کوپه را روانه بازار کند. این خودرو با الهام از خودروی مفهومی Le Fil Rouge طراحی می شود، بنابراین با یک محصول تهاجمی و جذاب روبه‌رو خواهیم شد.

احتمال عرضه نسخه استیشن این خودرو وجود دارد؛ با این حال گزارش اخیر به این موضوع اشاره می کند که هیوندای سوناتا استیشن تنها در بازارهای اروپایی برای فروش عرضه می شود.

هیوندای سوناتا 2020 در نمایشگاه خودروی نیوروک معرفی می شود و خریداران می توانند آن را از نیمه دوم سال جاری میلادی سفارش دهند.

ارسال نظر