لامبورگینی هوراکان Evo به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - لامبورگینی هوراکان Evo در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودروی سوپراسپرت به موتور تنفس طبیعی 630 اسب بخاری مجهز شده است.

لامبورگینی هوراکان Evo به صورت رسمی معرفی شد

شرکت لامبورگینی از یک نمونه ویژه خودروی هوراکان رونمایی کرد. لامبورگینی هوراکان Evo به موتور 10 سیلندر تنفس طبیعی با حجم 5.2 لیتر مجهز شده که قادر به تولید 630 اسب بخار قدرت و 600 نیوتون متر گشتاور است.

وزن این خودرو در حالت خشک برابر با 1422 کیلوگرم است. سرعت این خودرو در مدت زمان 2.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 325 کیلومتر بر ساعت است.

لامبورگینی اوراکان Evo از سیستم تعلیق فعال بروز شده بهره می برد. این خودرو دارای دمپرهای تطبیقی است که باعث بهبود عملکرد لامبورگینی هوراکان Evo در شرایط رانندگی مختلف است.

این خودرو دارای تغییراتی در طراحی خود است. لامبورگینی تصاویری از بخش پشتی این محصول خود منتشر کرده که بر اساس آن، لامبورگینی اوراکان Evo از دو خروجی اگزوز بهره می برد و همچنین دارای سپر تهاجمی تری در مقایسه با گذشته است.

لامبورگینی تغییراتی را در جلوی این خودرو اعمال کرده که باعث بهبود عملکرد آیرودینامیکی آن شده است. این سوپراسپرت ایتالیایی از رینگ های 20 اینچی بهره می برد که طراحی آن باعث بهبود گردش هوا می شود.

بیشترین تغییرات در کابین این خودرو مشاهده می شود. کنسول میانی این خودرو به یک نمایشگر لمسی 8.4 اینچی مجهز شده است. این صفحه نمایش از چند انگشت به صورت همزمان و ژست های مختلف پشتیبانی می کند.

لامبورگینی برای این خودرو قابلیت پشتیبانی از فرمان های صوتی را در نظر گرفته است و همچنین صفحه نمایش آن از اپل کارپلی پشتیبانی می کند.

خریداران، لامبورگینی هوراکان Evo را از بهار سال جاری میلادی دریافت می کنند. این خودرو با قیمت پایه 261,274 دلار به بازار عرضه می شود. با پرداخت هزینه بیشتر می توان این خودرو را با تجهیزات متفاوتی سفارش داد.

ارسال نظر