مدل 2020 میتسوبیشی ASX با طراحی جذاب معرفی شد

رسانه کلیک - مدل 2020 میتسوبیشی ASX از راه رسید. این خودرو که یک نمونه فیس لیفت محسوب می شود، در مقایسه با مدل کنونی تغییرات ظاهری زیادی را تجربه کرده است.

مدل 2020 میتسوبیشی ASX با طراحی جذاب معرفی شد

مدل 2020 میتسوبیشی ASX در نمایشگاه خودروی ژنو در اوایل ماه آینده میلادی در معرض دید عموم قرار می گیرد. این خودروی پرفروش در نسخه فیس لیفت خود تغییرات مناسبی را تجربه کرده است. اگرچه نسل کنونی این خودرو سال 2010 روانه بازارهای جهانی شد، همچنان سومین خودروی پرفروش آن محسوب می شود.

این خودرو از طراحی جدیدی در بخش جلویی و پشتی خود بهره می برد. سپر جلوی مدل 2020 میتسوبیشی ASX در مقایسه با اکلیپس کراس ابعاد بزرگتری دارد.

در جلوی این خودرو از چراغ های LED استفاده شده و میتسوبیشی به این موضوع اشاره کرده که این کراس اوور از طراحی هوشمندانه ای بهره می برد. در حالت کلی طراحی بخش جلویی مدل فیس لیفت میتسوبیشی ASX در مقایسه با نسخه کنونی، تهاجمی تر شده است.

در بخش پشتی این خودروی کراس اوور نیز شاهد اعمال تغییراتی هستیم که برای مثال می توان به طراحی جدید چراغ های آن اشاره کرد.

این خودروی ژاپنی در حال حاضر در 7 رنگ به بازار عرضه می شود؛ با این وجود میتسوبیشی 2 رنگ جدید را برای آن در نظر گرفته است. نارنجی آفتابی و قهوه ای بلوطی این دو رنگ جدید هستند.

در کابین این خودرو شاهد بهبودهای فراوانی هستیم. نمایشگر مربوط به سیستم سرگرمی و اطلاعات این خودرو 8.0 اینچی بوده که در مقایسه با صفحه نمایش 7.0 اینچی نمونه کنونی بزرگتر است. این خودرو از اندروید Auto و اپل کارپلی پشتیبانی می کند.

تمام تریم های مدل 2020 میتسوبیشی ASX به صورت استاندارد به سیستم ترمز خودکار مجهز می شوند. این خودروی شرکت میتسوبیشی دارای یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر است و به صورت استاندارد همراه با یک جعبه دنده 5 سرعته دستی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر