تصاویر رسمی نسل جدید پورشه 911 فاش شد!

رسانه کلیک - پورشه در آینده نزدیک از نسل جدید پورشه 911 رونمایی می کند. به تازگی تصاویر رسمی این خودروی آلمانی لو رفته است.

تصاویر رسمی نسل جدید پورشه 911 فاش شد!

در نمایشگاه خودروی لس آنجلس شاهد رونمایی از نسل جدید پورشه 911 خواهیم بود؛ با این حال به تازگی تصاویر رسمی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این خودرو با کد داخلی 992 شناخته می شود.

تصاویر منتشر شده رزولوشن کمی دارند؛ با این حال تغییرات ایجاد شده در این خودرو را به نمایش می گذارند. این خودرو در مقایسه با نسل کنونی خود دارای ارتفاع کمتری بوده و همچنین فاصله سپر آن از زمین کمتر است. در گذشته شاهد انتشار تصاویر نمونه اولیه این خودرو بودیم.

تصویری که از بخش پشتی نسل جدید پورشه 911 در فضای مجازی منتشر شده، مدل کاررا 4S این خودرو را به نمایش می گذارد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

نمونه اولیه نسل جدید پورشه 911 به موتور 3.0 لیتری H6 مجهز شده بود. این موتور قدرتی برابر با 450 اسب بخار و گشتاوری برابر با 530 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می داد. این احتمال وجود دارد که نمونه نهایی نیز به این موتور مجهز شود.

[lightgallery images="200126,200125,200124"]

انتقال قدرت موتور در این خودرو به وسیله یک گیربکس جدید 8 سرعته خودکار انجام می شود. این گیربکس در حقیقت جعبه دنده مورد استفاده در خودروی پورشه پانامرا محسوب می شود با این تفاوت که پورشه تغییرات زیادی را در آن اعمال کرده است. گیربکس PDK جدید برای خودروهای هیبریدی و برقی نیز قابل استفاده است.

پورشه 911 یکی از جذاب ترین خودروهای تولیدی این برند آلمانی محسوب می شود که طرفداران زیادی در میان علاقه مندان به صنعت خودرو دارد. نسل جدید پورشه 911 به صورت رسمی فردا معرفی می شود. انتظار می رود این خودروی پورشه به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند.

ارسال نظر