تصاویر رضوانی تانک مدل 2020 منتشر شد

رسانه کلیک - رضوانی تانک یک خودروی غول پیکر و قدرتمند بوده که به صورت محدود تولید می شود. به تازگی شرکت رضوانی تصاویری از مدل 2020 این خودرو را منتشر کرده است.

تصاویر رضوانی تانک مدل 2020 منتشر شد

در سال 2017 شاهد رونمایی از تانک رضوانی بودیم ( خودرو تانک رضوانی موتورز دارای موتور قدرتمند و دوربین دید در شب است ). این شرکت به تازگی تصاویری از نسل جدید این خودروی جان سخت را منتشر کرده است. نسخه کنونی این خودرو بر اساس نسل JK جیپ رانگلر توسعه یافته؛ با این حال مدل جدید آن بر اساس نسل JL جیپ رانگلر توسعه پیدا می کند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، این خودرو از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارد. در حالی که این تصاویر دید مناسبی از بخش پایینی این خودرو در اختیار ما قرار نمی دهد، خطوط مورد استفاده روی سقف در مقایسه با نمونه کنونی زاویه تندتری دارد.

تیزر رضوانی اطلاعات بسیار کمی از این خودرو منتشر کرده است. این خودرو از سیستم تعلیق Fox Racing استفاده می کند. خریداران می توانند این خودرو را با پکیج Tank X نیز سفارش دهند. در این پکیج شاهد استفاده از یک موتور 8 سیلندر هلکت سوپرشارژ با حجم 6.2 لیتر هستیم.



این موتور در دوج چلنجر SRT دیمون مورد استفاده قرار گرفته است. این موتور در نسخه استاندارد قادر به تولید 707 اسب بخار قدرت است؛ با این حال شرکت رضوانی با بهینه سازی های مختلف قدرت آن را به 1000 اسب بخار افزایش می دهد.

این خودرو در نسخه Military نیز روانه بازار می شود. این نمونه دارای محافظ های نظامی شامل امواج الکترمغناطیسی E1 و E2 پلاس می شود.

رضوانی تانک مدل 2020 در تابستان سال جاری میلادی معرفی می شود و از زمستان در اختیار خریداران قرار می گیرد. در صورتی که فردی خواهان تصاحب این خودرو در مراحل اولیه باشد، باید هم اکنون 2500 دلار به شرکت رضوانی پول پرداخت کند.

ارسال نظر